Λαμβάνοντας υπόψη το περιβάλλον

Παρόλο που η αύξηση της απόδοσης του καυσίμου ενός αυτοκινήτου είναι σημαντική, η ενημέρωση του οδηγού για τη σημασία των φιλικών προς το περιβάλλον συνηθειών οδήγησης είναι εξίσου θεμελιώδεις. Η Subaru κάνει συνεχείς προσπάθειες για την ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον συσκευών που λειτουργούν ως κανάλι επικοινωνίας μεταξύ του οδηγού και του αυτοκινήτου του.


Eco-drive

SI-DRIVE

Το SI-DRIVE, το σύστημα υποβοήθησης οδηγού της Subaru βοηθά τον οδηγό να επιλέξει την απόδοση ανάλογα με τη διάθεσή του ή τις συνθήκες. Το "Intelligent Mode (I)" προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου και πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιδόσεις, και το "Sport Mode (S)" προσφέρει ομαλή απόδοση κινητήρα και καλύτερη επιτάχυνση. Επίσης, το "Sport Sharp Mode (S #)" παρέχει άμεση απόκριση στην επιτάχυνση και συναρπαστική επιτάχυνση για κάποια από τα μοντέλα μας.

SI-DRIVE switch(3 mode)

Μετρητής ECO

Έχει τοποθετηθεί ένας μετρητής ECO στο ταμπλό που ενημερώνει για την οικονομική οδήγηση. Ο δείκτης του μετρητή ECO βοηθά τον οδηγό να γνωρίζει αν οδηγεί με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον. Όταν ο δείκτης του μετρητή ECO παραμένει στην περιοχή “+”, η αποδοτικότητα του καυσίμου μπορεί να βελτιωθεί κατά περίπου 5% (εταιρικές μετρήσεις).

Auto Start Stop

Το Auto Start Stop είναι το σύστημα που σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν σταματάτε στο κόκκινο φανάρι ή κολλάτε σε κυκλοφοριακή συμφόρηση και τον επανεκκινεί όταν αναχωρείτε. Στη Subaru εστιάζουμε στην άμεση απόκριση καθώς το σύστημα αυτό μπορεί να ξεκινήσει τον κινητήρα πιο γρήγορα. Ας μην ξεχνάμε ότι έτσι μειώνεται η περιττή κατανάλωση καυσίμου άρα και οι αντίστοιχες εκπομπές καυσαερίων.

Αεροδυναμική

Αεροδυναμικό αμάξωμα

Σχεδιάζοντας το σχήμα του αμαξώματος και του προφυλακτήρα με στόχο τη μείωση της αντίστασης του αέρα και προσθέτοντας αεροδυναμική ποδιά πατώματος και σπόιλερ (δεν διατίθεται για ορισμένα μοντέλα), επιτεύχθηκε ανώτερη αεροδυναμική απόδοση. Ολόκληρο το αμάξωμα έτσι συμβάλλει στην απόδοση καυσίμου.

Ενεργή γρίλια μάσκας εμπρόσθιου προφυλακτήρα

Μπροστά, η ανοιγοκλεινόμενη γρίλια μάσκας λειτουργεί προς όφελος της αεροδυναμικής απόδοσης. Επιτυγχάνεται πολύ χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου όταν ανοιγοκλείνει αυτόματα μέσα στον μπροστινό προφυλακτήρα, μειώνοντας έτσι την αντίσταση του αέρα, καθώς και τη θέρμανση και ψύξη του κινητήρα ανάλογα με την κατάσταση του οχήματος.