SUBARU e-BOXER

To εξελιγμένο κινητήριο σύνολο της Subaru

Ο SUBARU e-BOXER συνδυάζει τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού SUBARU BOXER με ένα ηλεκτροκινητήρα προσαρμόζοντας την αναλογία κατανομής ισχύος ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες για ήσυχη, άνετη, αποτελεσματική αλλά και δυναμική οδήγηση. Επιπλέον, η κατά μήκος του κεντρικού άξονα του οχήματος τοποθέτηση του κινητήρα και της μπαταρίας συμπληρώνει τη σταθερότητα και την ισορροπία του οχήματος που οφείλεται κυρίως στο χαμηλό κέντρο βάρους του SUBARU BOXER και στο σχεδιασμό του συμμετρικού AWD.

 


Κινητήρας SUBARU BOXER
  • Μέγιστη Ισχύς: 150 PS (110 kW) / 5,600 - 6,000 rpm
  • Μέγιστη Ροπή: 194 Nm (19.8 kgfm) / 4,000 rpm

Motor
  • Μέγιστη Ισχύς: 16.7 PS (12.3 kW)
  • Μέγιστη Ροπή: 66 Nm (6.7 kgfm)

Εκκίνηση, οδήγηση χαμηλού φορτίου: Οδήγηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια

Η ισχύς παρέχεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα για αθόρυβη και οικονομική οδήγηση. Η οδήγηση EV ενεργοποιείται σε συνθήκες οδήγησης όπου η οδήγηση του κινητήρα δεν είναι αποτελεσματική.*

Οδήγηση μεσαίου φορτίου: Οδήγηση με Υποβοήθηση Ηλεκτροκινητήρα

Η ισχύς παρέχεται τόσο από τον κινητήρα όσο και από τον ηλεκτροκινητήρα για άνετη και ομαλή επιτάχυνση.

Οδήγηση υψηλού φορτίου: Οδήγηση με κινητήρα εσωτερικής καύσης

Σε υψηλότερες ταχύτητες όπου η απόδοση του κινητήρα είναι καλή, ο ηλεκτροκινητήρας σταματά και η ισχύς παρέχεται μόνο από τον βενζινοκινητήρα για μια σπορτίβ εμπειρία οδήγησης. Εάν είναι απαραίτητο, επαναφορτίζεται η μπαταρία.

Επιβράδυνση: Επαναφόρτιση

Η μπαταρία επαναφορτίζεται αποτελεσματικά με αναγέννηση κατά το φρενάρισμα και την επιβράδυνση.

* Δείτε τις προϋποθεσεις

* Ο κινητήρας μπορεί να ενεργοποιείται σε ορισμένες συνθήκες οδήγησης.

Η λειτουργία του συστήματος μπορεί να διαφέρει ανάλογα με παράγοντες όπως η οδήγηση, ο δρόμος και οι συνθήκες του οχήματος.