Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

Ιστορικό Ασφάλειας

Ακολουθήστε το ιστορικό εξέλιξης των μοντέλων της Subaru
από το 1950.

1960’s

1960

Προηγμένη, ρεαλιστική δοκιμή σύγκρουσης όπου ο ιάπωνας κατασκευαστής χρησιμοποιεί ράμφη προοδευτικής παραμόρφωσης και δοκιμαστικά ανδρείκελα.

1960

Οπίσθια δοκιμή σύγκρουσης του Subaru360.

1965

Ο πρώτος Ιάπωνας κατασκευαστής που ξεκινά δοκιμές πρόσκρουσης (μετωπική, οπίσθια).

1966

Subaru 1000: λανσάρεται το πρώτο μπροστοκίνητο αυτοκίνητο της Subaru με κινητήρα SUBARU BOXER. Επιτυγχάνεται υψηλό επίπεδο ασφάλειας στις δοκιμές πρόσκρουσης.

1970’s

1971

Η Subaru αναπτύσσει ένα ειδικό πρόγραμμα ασφάλειας για το Leone ως μέρος των δοκιμών ασφάλειας πρόσκρουσης.

1972

Παρουσιάζεται το Subaru Leone 4WD Station Wagon, το πρώτο 4κίνητο επιβατικό μαζικής παραγωγής, που διέθετε ένα σύστημα επιλογής από 4κίνητο mode σε 2κίνητο mode.

1977

Ξεκινούν οι δοκιμές πτώσης του κινητήρα για το αμερικανικό Leone (L-Series).

1979

Δοκιμές του Leone 4WD: ως μέρος των μέτρων για την βελτίωση της ασφάλειας του Leone 4WD, ο άξονας και το διαφορικό έχουν σχεδιαστεί να αποκόβονται και να πέφτουν κάτω σε περίπτωση σύγκρουσης.

1980’s

1981

Λανσάρισμα του “Leone 1800cc 4WD Automatic”, με χρήση του πρώτου στον κόσμο υδραυλικού πολύδισκου συμπλέκτη στη μεταφορά της μετάδοσης στον πίσω άξονα του αυτόματου κιβωτίου AWD.

1983

To 4WD Leone Turbo εξοπλίζεται με σύστημα ανάρτησης αέρα για υδραυλική ρύθμιση του ύψους του αυτοκινήτου.

1986

Ξεκινά η διερεύνηση για χρήση υψηλής αντοχής υλικών στα πλαίσια των αυτοκινήτων.

1986

XT: Πλαστικοί προφυλακτήρες, οι πρώτοι «προφυλακτήρες απορρόφησης ενέργειας» που αναπτύχθηκαν στον κόσμο και συμμορφώνονταν με τον κανονισμό των πέντε μιλίων την ώρα που εφαρμόστηκε στην Αμερική.

1986

Το 3-θυρο Leone hatchback coupé RX-II (1.8-litre turbo) χρησιμοποιεί σύστημα μόνιμης 4κίνησης με κωνικό γρανάζι και με κλείδωμα κεντρικού διαφορικού.

1987

Το MP-T 4WD αναπτύχθηκε στο σύστημα 4WD "ACT-4" συνεχούς λειτουργίας που προβλέπει την κατανομή ροπής εμπρός και πίσω.

1989

Κυκλοφορεί η πρώτη γενιά Legacy. Το μοντέλο γίνεται το νέο πρότυπο ασφάλειας της Subaru προκειμένου να βελτιωθεί περαιτέρω η ασφάλεια και η προστασία σε πραγματικές συγκρούσεις.

1989

Το Legacy Turbo εξοπλίζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4WD με κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ένα σύστημα ενισχυμένης πέδησης αυξάνει την ασφάλεια του αυτοκινήτου.

1990’s

1990

Εγκατάσταση ενσωματωμένων συστημάτων συλλογής δεδομένων πρόσκρουσης/ λειτουργιών δοκιμών πρόσκρουσης.

1991

Εγκαθίστανται στο SVX τα συστήματα “VTD-4WD (Τετρακίνηση με Κατανομή Μεταβλητής Ροπής)” για εξαιρετικό στρίψιμο και το “4WS” (σύστημα τετρα-διεύθυνσης) για μια ανώτερης κατηγορίας ισορροπία μεταξύ ασφάλειας και οδηγικής απόλαυσης.

1993

Δεύτερη γενιά Legacy: Αυξάνεται η ακαμψία των αμαξωμάτων χωρίς πλαίσιο παρέχοντας προστασία στις πλαγιομετωπικές συγκρούσεις για ακόμη υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας.

1996

Forester 1ης γενιάς : Δομείται πάνω στα Ενισχυμένα Πλαίσια ανταποκρινόμενο στα σημερινά ανώτερα επίπεδα ασφάλειας στις συγκρούσεις.

1998

Legacy 3ης γενιάς: Tο Ατσάλινο Ενισχυμένο Δαχτυλιδωτό Πλαίσιο και η δομή του εμπρός υποπλαισίου περιβάλλουν τον επίπεδο κινητήρα Boxer. Η τοποθέτηση εμπρός-πλαϊνών αερόσακων αυξάνει την παθητική ασφάλεια σε πρωτοφανή ύψη.

2000’s

2003

Δοκιμές πρόσκρουσης δύο αυτοκινήτων: Για την περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας, ολοκληρώνεται η κατασκευή εγκαταστάσεων crash test που αναπαράγουν πραγματικές συνθήκες συγκρούσεων.

2007

Η έμπρακτη εφαρμογή του “SUBARU Dynamic Chassis Control Concept (DC³)” βελτιώνει θεαματικά την ασφάλεια και απογειώνει την ευχαρίστηση της οδήγησης.

2010’s

2010

Εξελιγμένο σύστημα “EyeSight (ver.2)” υποστήριξης της οδήγησης

2010

Το εξελιγμένο σύστημα υποστήριξης οδήγησης "EyeSight (έκδ. 2)"* παίρνει το 2010/2011 το βραβείο Japan Automotive Hall of Fame Car Technology of the Year* (Ιαπωνικών προδιαγραφών)

2014

Το EyeSight εμπλουτίζεται με βελτιώσεις σε καίριες λειτουργίες όπως π.χ. η χρήση έγχρωμων στερεοσκοπικών καμερών.

2014

Το EyeSight παρουσιάζεται στην ευρωπαϊκή αγορά με το νέο Outback, στη συνέχεια των λανσαρισμάτων σε Ιαπωνία, Αυστραλία και Βόρεια Αμερική.

2015

Παρουσίαση του Levorg στην Ιαπωνία με το “Advanced Safety Package,” που περιλάμβανε 4 λειτουργίες: Σύστημα Ανίχνευσης Οπίσθιου Οχήματος Subaru, Side View Monitor, High Beam Assist και EyeSight Assist Monitor. Έτσι αυξάνεται η συνολική ασφάλεια του αυτοκινήτου.

2016

Παρουσίαση του νέου Impreza που πατάει πάνω στη νέα Παγκόσμια Πλατφόρμα Subaru (Subaru Global Platform)

2016

Παγκόσμια έχουν πωληθεί συνολικά 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα Subaru με EyeSight.

2017

Αναβαθμίζεται το σύστημα EyeSight της Subaru με την λειτουργία “Touring Assist” (Ιαπωνία)

2017

Η Subaru ολοκληρώνει την κατασκευή πίστας δοκιμών στην Μπιφούκα του Χοκάιντο, στην Ιαπωνία, ειδικά για την εξέλιξη των τεχνολογιών υποβοήθησης της οδήγησης.

2018

Το EyeSight, το σύστημα Υποβοήθησης της Οδήγησης, τιμήθηκε με το Βραβείο του Προέδρου της Ιαπωνικής Τεχνο-Οικονομικής Εταιρείας (Japan Techno-Economics Society).