Τεχνολογια:Επιδοσεις

Symmetrical AWD

Σας πηγαίνει οπουδήποτε θέλετε να πάτε.

Το Symmetrical AWD (Συμμετρική Τετρακίνηση), που αποτελείται από έναν κινητήρα SUBARU BOXER με χαμηλό κέντρο βάρους και ένα συμμετρικά σχεδιασμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης AWD, είναι το σύστημα στο οποίο έχει επικεντρωθεί η Subaru για την καλύτερη σταθερότητα, ασφάλεια και επιδόσεις στο δρόμο, ανά πάσα στιγμή, σε όλα τα οδοστρώματα, ακόμα και σε κακές συνθήκες.
Το αποτέλεσμα είναι η εξαιρετική πρόσφυση του AWD που περιορίζει την κλίση του αμαξώματος και την πλευρική μετατόπιση, αυξάνει την άνεση της οδήγησης και κάνει το ταξίδι ευχάριστο για όλους τους επιβάτες. Το Symmetrical AWD της Subaru διατίθεται σε μια ποικιλία διαφορετικών συστημάτων ανάλογα με τον τύπο του οχήματος και το κιβώτιο ταχυτήτων που χρησιμοποιείται.


Symmetrical AWD

Το σπουδαιότερο χαρακτηριστικό του είναι ότι το κινητήριο σύνολο, ο πυρήνας του οποίου είναι ο κινητήρας Boxer, είναι συμμετρικά τοποθετημένο σε ευθεία γραμμή. Δεδομένου ότι με αυτή τη βασική διάταξη οι τέσσερις τροχοί φέρουν βάρος εξίσου, η πρόσφυση των ελαστικών στο δρόμο είναι άριστη και επιτυγχάνεται εξαιρετική οδηγική απόδοση. Μεγιστοποιεί τις δυνατότητες της τετρακίνησης. Επιπλέον, με το Symmetrical AWD, το βαρύ κιβώτιο βρίσκεται κοντά στο κέντρο του οχήματος. Επίσης, ο κινητήρας είναι Boxer, ελαφρύς, συμπαγής και χαμηλού κέντρου βάρους. Λόγω της ανώτερης ισορροπίας βάρους, η ροπή αδράνειας είναι χαμηλή όταν στρίβετε και φρενάρετε, ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει τον εξαιρετικό χειρισμό. Ταυτόχρονα, καθώς το όχημα είναι σταθερό και άνετο, η οδήγηση γίνεται πραγματικά απολαυστική.

Μηχανισμός σαν κανέναν άλλο - προσφέρει ιδανική απόδοση

Παραμένει σταθερό ακόμη και σε κακές καιρικές συνθήκες. Προκαλεί και τους πιο δύσκολους δρόμους. Διατηρεί την προβλεπόμενη τροχιά. Και σας επιτρέπει να οδηγείτε με αυτοπεποίθηση ανεξάρτητα από τις δικές σας ικανότητες. Ο κινητήριος μηχανισμός της SUBARU ενισχύει τη σταθερότητα, την πρόσφυση και την ευελιξία, προσφέροντας επιδόσεις που προσεγγίζουν το τέλειο.

Με τη SUBARU έχετε ξεγνοιασιά ακόμα και με τον απρόσμενα πολύ κακό καιρό

Το κινητήριο σύνολο της SUBARU είναι καλά ισορροπημένο με τον κινητήρα Boxer και το Symmetrical AWD σε γραμμική και συμμετρική διάταξη, ελαχιστοποιώντας τη διαφορά βάρους αριστερά / δεξιά. Αυτό προσφέρει σταθερή οδήγηση και σιγουριά, ακόμα και σε ξαφνικά κακές καιρικές συνθήκες.

Η SUBARU σάς επιτρέπει να προχωράτε ακάθεκτοι, ανεξάρτητα από τον δρόμο που βρίσκεται μπροστά

SUBARU πιστεύει ότι το AWD είναι το ιδανικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Καθώς το AWD κατανέμει την ισχύ και στους 4 τροχούς, τα ελαστικά γραπώνονται στο οδόστρωμα, είτε αυτό είναι ολισθηρό είτε κακοτράχαλο, παρέχοντάς σας ένα δυναμικό τρόπο οδήγησης.

Η SUBARU σας επιτρέπει να οδηγείτε έτσι όπως έχετε την πρόθεση να κάνετε

Με τα SUBARU, η ταλάντωση του οχήματος ελέγχεται προς όλες τις κατευθύνσεις, ώστε να μπορείτε να οδηγείτε ομαλά κατά μήκος της γραμμής που θέλετε, είτε βρίσκεστε σε δρόμο με στροφές είτε σε κατάσταση απότομου ελιγμού.

X-Mode

Ένα κουμπί αυξάνει την εμπιστοσύνη στην οδήγηση και δίνει προηγμένο έλεγχο τύπου SUV. Το ολοκαίνουργιο X-Mode φέρνει ένα εντελώς νέο νόημα για την ασφάλεια και την σιγουριά, ανεξάρτητα από το πόσο τραχύς ή ολισθηρός μπορεί να είναι ο δρόμος, καθώς λειτουργεί συντονίζοντας τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, το Symmetrical AWD και τα φρένα σε σχεδόν οποιοδήποτε τύπο εδάφους. Η λειτουργία X-Mode βοηθά σε περιπτώσεις όπου το όχημα αρχίζει να κινείται πιο γρήγορα σε κατωφέρεια, όπως όταν οδηγείτε σε χιονισμένους δρόμους ή σε χαλίκια. Το Hill Descent Control διατηρεί την ταχύτητα του οχήματος, ώστε ο οδηγός να μπορεί να επικεντρωθεί περισσότερο στο τιμόνι.

X-Mode

Hill Descent Control

Symmetrical AWD: 4 τύποι για κάθε μοντέλο

AWD με ενεργή κατανομή ροπής

Ένα σύστημα AWD που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για αυτόματο κιβώτιο 4 ταχυτήτων, για μοντέλα με κιβώτια E-4AT (με χειροκίνητη λειτουργία) και Lineartronic, για να μεγιστοποιήσει την αξιόπιστη οδηγική απόδοση των μοντέλων AWD υπό οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης. Το Lineartronic CVT (Διαρκώς Μεταβαλλόμενη Μετάδοση) χρησιμοποιεί αλυσίδα...

AWD με μεταβλητή κατανομή ροπής

Ένα σύστημα AWD που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, μοντέλα E-5AT (με χειροκίνητη λειτουργία) που παρέχει σπορτίβ οδήγηση και στρίβοντας εξαιρετικά, ενώ παράλληλα διατηρεί τη θεμελιώδη οδηγική σταθερότητα που προσφέρει το Symmetrical AWD. Έχει ρυθμιστεί κατανομή ροπής 45:55 για τα εμπρός και πίσω ελαστικά...

AWD με κεντρικό διαφορικό συνεκτικού τύπου περιορισμένης ολίσθησης

Ένα σύστημα AWD για χειροκίνητα κιβώτια με απλή διάταξη που αποτελείται από κεντρικό διαφορικό και παχύρρευστο LSD. Η κατανομή ροπής 50:50 μπροστά και πίσω είναι ρυθμισμένη για φυσιολογικές συνθήκες. Έτσι μεγιστοποιείται η πρόσφυση και η οδήγηση με σταθερότητα. Όταν οι εμπρός ή πίσω τροχοί γλιστρήσουν και χαθεί η πρόσφυση...

Multi-mode DCCD

Το Ελεγχόμενο από τον οδηγό Κεντρικό Διαφορικό (DCCD) επιτρέπει το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού του WRX STI και τον χειρισμό του από τον οδηγό. Προσαρμόζει τόσο έναν ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη όσο και το μηχανικό κλείδωμα ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (LSD) για την...