Κινητήρας SUBARU BOXER

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ:Επιδόσεις

Περισσότερη ευχαρίστηση στην οδήγηση.

Η Subaru πιστεύει ακράδαντα ότι ο επίπεδος κινητήρας Boxer είναι ο βέλτιστος σχεδιασμός για οδηγική απόλαυση. Τα αντικρυστά έμβολα σε συμμετρική διάταξη 180º...


Ισορροπημένος & Συγκροτημένος

Μεγαλύτερη σταθερότητα για ευκολότερη οδήγηση

Δεδομένου ότι ο κινητήρας Boxer είναι δομημένος με τα έμβολα τοποθετημένα οριζόντια, έχει μικρότερο συνολικό ύψος, είναι πιο συμπαγής και ελαφρύτερος από έναν κινητήρα "σε σειρά" ή έναν κινητήρα τύπου V. Αυτό προσδίδει σταθερότητα και πιο σταθερή οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, συμβάλλοντας έτσι στην υλοποίηση του ιδανικού της SUBARU που είναι η βελτιωμένη ασφάλεια στο δρόμο.

Προστατευτική διάταξη καμπίνας

Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, ο κινητήρας Subaru Boxer και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σχεδιασμένα να ολισθαίνουν κάτω από την καμπίνα για την δική σας προστασία.
Σχετικό: Παθητική Ασφάλεια

Ευχάριστη, ομαλή επιτάχυνση

Σε ένα κινητήρα "σε σειρά" ή τύπου V, τα πιστόνια γενικά κινούνται κάθετα. Στον επίπεδο κινητήρα όμως, τον κινητήρα Boxer, τα πιστόνια κινούνται οριζόντια και οι αντικρυστές και αντίθετες δυνάμεις εξισορροπούνται, μειώνοντας τους κραδασμούς και κάνοντας τον κινητήρα να βγάζει μια πιο άνετη αίσθηση.

Ο κινητήρας SUBARU BOXER, που κινεί κάθε Subaru, είναι καταξιωμένος για την κορυφαία ισορροπία, την ομαλότητα και την παροχή ισχύος εδώ και 50 χρόνια. Η επίπεδη αυτή διάταξη, διάσημη για το χαμηλό κέντρο βάρους της, προκαλεί πιο ισορροπημένο χειρισμό, στρίψιμο με ελάχιστη κλίση και μεγαλύτερη σταθερότητα σε κάθε τύπο δρόμου.

Η εγγενώς συμπαγής αυτή διάταξη τροφοδοτεί την ισχύ απευθείας στο σύστημα μετάδοσης κίνησης με τη μέγιστη απόδοση. Η Subaru προσφέρει ένα ευρύ φάσμα αυτών των κινητήρων - 4κύλινδρος και 6κύλινδρος Boxer, ατμοσφαιρικούς και turbo - για να ανταποκρίνονται σε ένα ευρύ φάσμα οδηγών και στυλ οδήγησης.

Ομαλή Επιτάχυνση

Οδηγησιμότητα

Εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους

Άνετη οδήγηση

Τα περισσότερα αυτοκίνητα σπορ προσαρμόζουν το σύστημα ανάρτησης για να εξασφαλίσουν την ακαμψία των τροχών. Αντίθετα, ένα σύνολο με εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους γίνεται εφικτό αντλώντας από το δυναμικό του κινητήρα Boxer και του ίδιου του οχήματος και όχι σφίγγοντας άσκοπα την ανάρτηση. Αυτό το σύνολο καθιστά δυνατό τον άριστο έλεγχο με ελάχιστη κλίση, αστάθεια, αναπηδήσεις και κραδασμούς, για ομαλή και άνετη οδήγηση.

Χειρισμός με εντυπωσιακή απόκριση

Η καλύτερη επαφή με την επιφάνεια του δρόμου, η περιορισμένη κλίση και η γρήγορη σύγκλιση που προσφέρει ένα αυτοκίνητο με χαμηλό κέντρο βάρους δημιουργούν μια αίσθηση του οχήματος που προσκολλάται στο δρόμο. Η εξαιρετική κατανομή βάρους μπροστά και πίσω 53:47* διοχετεύει άμεση απόκριση στο σύστημα διεύθυνσης. Η απόλαυση αυτού του εντελώς νέου χειρισμού είναι μια εμπειρία που μπορεί κάποιος να βιώσει όχι μόνο σε πίστα αλλά και σε δημόσιους αυτοκινητόδρομους ή και μικρούς επαρχιακούς δρόμους. Αυτή είναι η γοητεία ενός συνόλου με εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους.

Τα πλεονεκτήματα του χαμηλού κέντρου βάρους

Η μετατόπιση φορτίου ελαχιστοποιεί τις αλλαγές της στάσης του αμαξώματος, καθιστώντας δυνατή τόσο την απαλή κίνηση όσο και την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης. Σε αυτό το σύνολο με το εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους έχει επιτευχθεί μόλις 460 mm ύψος του κέντρου βάρους*1, που είναι ένα από τα κορυφαία στον κόσμο*2. Αυτό παρέχει στον οδηγό χειρισμό με εξαιρετική απόκριση και μια άνετη διαδρομή για όλους τους επιβάτες.

*1 Μετρήσεις κατασκευαστή
*2 Από τον Φεβρουάριο 2012 (έρευνα κατασκευαστή)

Άλλες καινοτομίες:

・Ο βοηθητικός εξοπλισμός έχει επανεξεταστεί πλήρως για να δοθεί στον κινητήρα το χαμηλότερο δυνατό κέντρο βάρους.
・Το κάθισμα του οδηγού έχει τοποθετηθεί στη χαμηλότερη δυνατή θέση ώστε να χαμηλώσει το κέντρο βάρους ολόκληρου του οχήματος.
・Ένα ελαφρύ και εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη βελτίωση της σταθερότητας.
・Έχει χρησιμοποιηθεί διάταξη FR (Front engine - Rear wheel drive) και έχει απογειωθεί η απόλαυση του χειρισμού.
・Έχει γίνει ελαφριά αλλά δυνατή κατασκευή αμαξώματος που εξασφαλίζει βέλτιστη απόδοση τόσο για το εμπρός και πίσω μέρος όσο και για την καμπίνα.

Το σύνολο με το εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους είναι το αποτέλεσμα της επιδίωξης των πλεονεκτημάτων του χαμηλού κέντρου βάρους που προσφέρει ο κινητήρας Subaru Boxer στα όριά τους. Ο κινητήρας Boxer, ο οποίος είχε αρχικά χαμηλό κέντρο βάρους, έχει τοποθετηθεί πιο χαμηλά και πιο κοντά στο κέντρο του οχήματος για να μειώσει πραγματικά το κέντρο βάρους συνολικά. Αυτό το εγχείρημα είχε ως αποτέλεσμα ένα κέντρο βάρους που συμπίπτει με αυτό των super sports cars, με εξαιρετική κατανομή βάρους μπροστά και πίσω και μια νέα, πρωτόγνωρη διάσταση οδήγησης.

Σας παρουσιάζουμε τους κινητήρες Subaru Boxer.

EJ20

Από τότε που τοποθετήθηκε στο Legacy πρώτης γενιάς το 1989, ο EJ20 παρέμεινε στο επίκεντρο για πάνω από δύο δεκαετίες και μπορεί σωστά να θεωρηθεί ένα από τα αριστουργήματα της SUBARU.

Η ανάπτυξη του μοντέλου EJ ξεκίνησε με στόχο τη δημιουργία ενός διαδόχου του μοντέλου EA, το οποίο ήταν το πρώτο compact επιβατικό αυτοκίνητο της FHI την περίοδο του SUBARU 1000 (1966) που έφερε κινητήρα boxer. Το project αυτό είχε στόχο να μεγιστοποιήσει το ήδη υψηλό δυναμικό του κινητήρα boxer, παρέχοντας περισσότερη ακαμψία και καλύτερες επιδόσεις.

Ο κινητήρας EJ20 πέτυχε να δημιουργήσει μια αίσθηση οδήγησης υψηλής ποιότητας αντάξια της πρώτης γενιάς Legacy. Από τότε, αυτός ο κινητήρας αποτέλεσε τη βάση ενός μεγάλου εύρους παραλλαγών κινητήρων. Μπορεί πραγματικά να ειπωθεί ότι ο EJ20 είναι σύμβολο της υψηλής μηχανολογίας της SUBARU, με κορυφαία σε ποιότητα σχεδιαστικά θεμέλια στα οποία προστίθενται ασταμάτητα η μία βελτίωση μετά την άλλη.

FB16 / FB20 / FB25

Για πρώτη φορά εδώ και σε 21 χρόνια, κάθε λειτουργία σε αυτόν τον καινούργιο Boxer έχει ανανεωθεί για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας εποχής. Χάρη στις γενικές βελτιώσεις που περιλαμβάνουν μακρύτερη διαδρομή, πιο συμπαγείς θαλάμους καύσης, βελτιωμένη απόδοση εισαγωγής και εξάτμισης λόγω της εγκατάστασης διπλού AVCS, ελαφρύτερου βάρους εμβόλου και λιγότερης φθοράς του κινητήρα, ο επόμενης γενιάς Boxer επιτυγχάνει υψηλή απόδοση καύσης και βέλτιστη εξοικονόμηση καυσίμου.

Έχει επιτύχει επίσης καλύτερη επιτάχυνση, με πλούσια αποθέματα ροπής χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας. Όλες αυτές οι βελτιώσεις προσφέρουν καθημερινά πρακτικότητα και ευκολία χρήσης. Με την επίτευξη τόσο ενός υψηλού βαθμού περιβαλλοντικής απόδοσης όσο και οδηγικής απόλαυσης, αυτός ο Boxer αξίζει να χαρακτηριστεί κινητήρας επόμενης γενιάς.

FB16 DIT

Πολύ αποδοτικός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με καλά ισορροπημένες προδιαγραφές για ολόκληρο το αυτοκίνητο, από πλευράς ισχύος, επιδόσεων, κατανάλωσης, τύπου καυσίμου και μετατόπισης. Εξοπλισμένος με άμεσο ψεκασμό και σύστημα Auto Stop Start, ο κινητήρας προσφέρει υψηλή ισχύ χωρίς να δίνει όμως την αίσθηση κινητήρα μικρού κυβισμού και εξαιρετική απόδοση καυσίμου χωρίς να σχετίζεται με κινητήρα turbo. Ο στροβιλοκινητήρας επόμενης γενιάς της SUBARU είναι και οικονομικός, δεδομένου ότι χρησιμοποιεί κανονική βενζίνη και παρουσιάζει καλές επιδόσεις στο δρόμο.

FA20

Ο FA20 βασίζεται στο σχεδιαστικό concept του κινητήρα boxer της επόμενης γενιάς για την ανάπτυξη ενός νέου ατμοσφαιρικού κινητήρα, ο οποίος στοχεύει σε καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερο κέντρο βάρους και περιβαλλοντική απόδοση. Εκτός από τις τετράγωνες διαστάσεις του, ο FA20 ενσωματώνει τη νέα τεχνολογία direct injection"D-4S"*. Πετυχαίνει απόδοση 100 PS ανά λίτρο, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και καθαρότερες εκπομπές ρύπων.

Αυτός ο κινητήρας, με την προσοχή που δίνεται σε λεπτομέρειες όπως ότι ο χαρακτηριστικός ήχος του διεισδύει στην καμπίνα των επιβατών, σας επιτρέπει να ζήσετε την απόλαυση του κινητήρα boxer στο έπακρο.
* D-4S:Direct injection 4 stroke gasoline engine Superior version

FA20 DIT

Ο FA20 DIT βασίζεται στον καινούργιο boxer “FA20” και για πρώτη φορά στα χρονικά η SUBARU παρουσιάζει τεχνολογία Direct Injection turbo. Χάρη στις βελτιώσεις στο όριο αντοχής κρούσεων, λόγω της υιοθέτησης του άμεσου ψεκασμού καθώς και του ακριβέστερου ελέγχου ψεκασμού, ο FA20 DIT έχει επιτύχει υψηλή σχέση συμπίεσης και υψηλή απόδοση που θα ήταν αδύνατο να πετύχει σε προηγούμενους turbo κινητήρες.

Αν και 2.0-λιτρος, ο κινητήρας FA20 DIT προσφέρει κυρίαρχες σπορτίβ επιδόσεις, ξεπερνώντας μεγαλύτερους κινητήρες turbo, με απίστευτα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Δίκαια μπορούμε να πούμε ότι ο FA20 DIT προσφέρει την απόδοση μιας πραγματικά αθλητικής μηχανής επόμενης γενιάς.

EE20

Ο πρώτος boxer πετρελαιοκινητήρας στον κόσμο που αναπτύχθηκε για επιβατικά οχήματα ήταν ο SUBARU BOXER DIESEL. Όταν οι βενζινοκινητήρες μετατρέπονται σε ντίζελ, η ενίσχυση του μπλοκ του κινητήρα τον κάνει συνήθως μεγαλύτερο και βαρύτερο. Ο SUBARU BOXER, ωστόσο, που είχε αρχικά σχεδιαστεί με γνώμονα την ακαμψία, με διάμετρο Χ διαδρομή 92 mm x 75 mm, επέτρεψε την αλλαγή για τον πετρελαιοκινητήρα σε τετράγωνο σχεδιασμό 86 mm x 86 mm.

Το αποτέλεσμα ήταν ένας πιο συμπαγής θάλαμος καύσης με καλύτερη απόδοση καυσίμου. Αυτά, συνδυαζόμενα με την ανάφλεξη common rail, έναν βελτιωμένο οξειδωτικό καταλύτη με κλειστό φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DPF), ένα μεταβλητό ακροφύσιο για το turbo και ηλεκτρικό τιμόνι, συνέδραμαν όλα μαζί στη μείωση της κατανάλωσης καθώς και της εκπομπής CO2.

Επιπλέον οι κεραμικοί προθερμαντήρες επιταχύνουν την εκκίνηση σε χαμηλές θερμοκρασίες. Ο κινητήρας συμβαδίζει με τις απαιτητικές προδιαγραφές ρύπων EURO5 ενώ αποδίδει ακόμα περισσότερη ροπή από τα προηγούμενα μοντέλα. Η εκπληκτική ροπή φτάνει τα 350 Nm στο χαμηλότερο όριο των 1.600 σ.α.λ. - παρέχοντας ομαλή, αβίαστη επίδοση σε κάθε ταχύτητα. Πρόκειται για πλεονεκτήματα που αποδεικνύουν το όραμα της Subaru στη χρήση και εξέλιξη των κινητήρων Boxer.

FA20 + electric motor

Ο FA20 αποτέλεσε τη βάση στην οποία στηρίχθηκε η Subaru για να αναπτύξει τον πρώτο ήπια υβριδικό κινητήρα της, ή πιο σωστά, κινητήριο σύνολο. Ο κινητήρας BOXER FA20 μαζί με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία υψηλής απόδοσης έχουν ενσωματωθεί στην συμμετρική διάταξη AWD της SUBARU δημιουργώντας τον νέο Subaru e-BOXER.

Σας παρουσιάζουμε τα κιβώτια ταχυτήτων.

Lineartronic

Lineartronic

To σύστημα μετάδοσης συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, γνωστό και ως Lineartronic, είναι η επόμενη γενιά των κιβωτίων CVT της Subaru και εφοδιάζει πολλά μοντέλα. Πετυχαίνει ανώτερη απόδοση καυσίμου, όχι μόνο επιλέγοντας συνεχώς την πλέον κατάλληλη σχέση μετάδοσης, αλλά χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά περιοχές λειτουργίας του κινητήρα όπως αυτή των χαμηλών στροφών. Άλλα χαρακτηριστικά του Lineartronic περιλαμβάνουν τη γραμμική απόκριση στην επιτάχυνση, την ομαλή οδήγηση χωρίς "κλώτσημα" των ταχυτήτων και την αθόρυβη λειτουργία.

E-6AT

Έχει σχεδιαστεί για να είναι ελαφρύ και συμπαγές. Υιοθετώντας τον άμεσο έλεγχο, επιτυγχάνει γρήγορη απόκριση στις αλλαγές ταχυτήτων με ομαλή αίσθηση. Η προειδοποιητική ένδειξη κατεβάσματος ταχύτητας που διαθέτει το SUBARU BRZ επιτρέπει την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων συγχρονίζοντας την ταχύτητα του κινητήρα στο κατέβασμα, κάτι που αυξάνει την απόλαυση της σπορ οδήγησης.

6MT

Η κάθετη μετάδοση που διατίθεται μόνο με το symmetrical AWD επιτυγχάνει μία ανώτερη αίσθηση ελέγχου και ακαμψίας. Η σχέση των ταχυτήτων ρυθμίζεται στο σημείο που μεγιστοποιεί την απόδοση της καύσης και τις συνολικές επιδόσεις. Η Subaru ανεβάζει το επίπεδο απόλαυσης της οδήγησης και ελέγχου του οχήματος αναπτύσσοντας το MT μεμονωμένα για κάθε μοντέλο.