Κινητήρας SUBARU BOXER
Περισσότερη ευχαρίστηση στην οδήγηση.
Ισορροπημένος & Συγκροτημένος



Σχετικό: Παθητική Ασφάλεια



Εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους




*1 Μετρήσεις κατασκευαστή
*2 Από τον Φεβρουάριο 2012 (έρευνα κατασκευαστή)

・Το κάθισμα του οδηγού έχει τοποθετηθεί στη χαμηλότερη δυνατή θέση ώστε να χαμηλώσει το κέντρο βάρους ολόκληρου του οχήματος.
・Ένα ελαφρύ και εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη βελτίωση της σταθερότητας.
・Έχει χρησιμοποιηθεί διάταξη FR (Front engine - Rear wheel drive) και έχει απογειωθεί η απόλαυση του χειρισμού.
・Έχει γίνει ελαφριά αλλά δυνατή κατασκευή αμαξώματος που εξασφαλίζει βέλτιστη απόδοση τόσο για το εμπρός και πίσω μέρος όσο και για την καμπίνα.
Σας παρουσιάζουμε τους κινητήρες Subaru Boxer.

Η ανάπτυξη του μοντέλου EJ ξεκίνησε με στόχο τη δημιουργία ενός διαδόχου του μοντέλου EA, το οποίο ήταν το πρώτο compact επιβατικό αυτοκίνητο της FHI την περίοδο του SUBARU 1000 (1966) που έφερε κινητήρα boxer. Το project αυτό είχε στόχο να μεγιστοποιήσει το ήδη υψηλό δυναμικό του κινητήρα boxer, παρέχοντας περισσότερη ακαμψία και καλύτερες επιδόσεις.
Ο κινητήρας EJ20 πέτυχε να δημιουργήσει μια αίσθηση οδήγησης υψηλής ποιότητας αντάξια της πρώτης γενιάς Legacy. Από τότε, αυτός ο κινητήρας αποτέλεσε τη βάση ενός μεγάλου εύρους παραλλαγών κινητήρων. Μπορεί πραγματικά να ειπωθεί ότι ο EJ20 είναι σύμβολο της υψηλής μηχανολογίας της SUBARU, με κορυφαία σε ποιότητα σχεδιαστικά θεμέλια στα οποία προστίθενται ασταμάτητα η μία βελτίωση μετά την άλλη.
Έχει επιτύχει επίσης καλύτερη επιτάχυνση, με πλούσια αποθέματα ροπής χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας. Όλες αυτές οι βελτιώσεις προσφέρουν καθημερινά πρακτικότητα και ευκολία χρήσης. Με την επίτευξη τόσο ενός υψηλού βαθμού περιβαλλοντικής απόδοσης όσο και οδηγικής απόλαυσης, αυτός ο Boxer αξίζει να χαρακτηριστεί κινητήρας επόμενης γενιάς.
Αυτός ο κινητήρας, με την προσοχή που δίνεται σε λεπτομέρειες όπως ότι ο χαρακτηριστικός ήχος του διεισδύει στην καμπίνα των επιβατών, σας επιτρέπει να ζήσετε την απόλαυση του κινητήρα boxer στο έπακρο.
* D-4S:Direct injection 4 stroke gasoline engine Superior version
Αν και 2.0-λιτρος, ο κινητήρας FA20 DIT προσφέρει κυρίαρχες σπορτίβ επιδόσεις, ξεπερνώντας μεγαλύτερους κινητήρες turbo, με απίστευτα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Δίκαια μπορούμε να πούμε ότι ο FA20 DIT προσφέρει την απόδοση μιας πραγματικά αθλητικής μηχανής επόμενης γενιάς.
Το αποτέλεσμα ήταν ένας πιο συμπαγής θάλαμος καύσης με καλύτερη απόδοση καυσίμου. Αυτά, συνδυαζόμενα με την ανάφλεξη common rail, έναν βελτιωμένο οξειδωτικό καταλύτη με κλειστό φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DPF), ένα μεταβλητό ακροφύσιο για το turbo και ηλεκτρικό τιμόνι, συνέδραμαν όλα μαζί στη μείωση της κατανάλωσης καθώς και της εκπομπής CO2.
Επιπλέον οι κεραμικοί προθερμαντήρες επιταχύνουν την εκκίνηση σε χαμηλές θερμοκρασίες. Ο κινητήρας συμβαδίζει με τις απαιτητικές προδιαγραφές ρύπων EURO5 ενώ αποδίδει ακόμα περισσότερη ροπή από τα προηγούμενα μοντέλα. Η εκπληκτική ροπή φτάνει τα 350 Nm στο χαμηλότερο όριο των 1.600 σ.α.λ. - παρέχοντας ομαλή, αβίαστη επίδοση σε κάθε ταχύτητα. Πρόκειται για πλεονεκτήματα που αποδεικνύουν το όραμα της Subaru στη χρήση και εξέλιξη των κινητήρων Boxer.

Σας παρουσιάζουμε τα κιβώτια ταχυτήτων.
