Προστασία στη Σύγκρουση.

Από τότε που ξεκίνησε την δραστηριότητα της παραγωγής αυτοκινήτων, η Subaru έχει πάνω απ 'όλα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη "τεχνολογίας ασφαλείας" για να παρέχει προστασία έναντι των συγκρούσεων. Τα αυτοκίνητα Subaru ενσωματώνουν πολυάριθμες τεχνολογίες σχεδιασμένες να προστατεύουν τους επιβάτες, καθώς επίσης και τις ζωές των πεζών, στην περίπτωση μιας σύγκρουσης. Ο σχεδιασμός κάθε πτυχής του αυτοκινήτου με σκοπό να εξασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή ασφάλεια είναι μία φιλοσοφία ασφαλείας των συγκρούσεων η οποία είναι μοναδική στη SUBARU και αποδεικνύεται με χαρακτηριστικά όπως το "αμάξωμα με Πλαίσια Ενίσχυσης σε Σχήμα Δακτυλίου" για προστασία έναντι των συγκρούσεων, ή την οριζόντια διάταξη του κινητήρα η οποία προστατεύει τους επιβάτες από κτυπήματα στην περίπτωση ενός τρακαρίσματος.


Αμάξωμα με Ατσάλινο Ενισχυμένο Δαχτυλιδωτό Πλαίσιο

Το επίκεντρο της ασφάλειας "Αll-Αround"

Ο σχεδιασμός του αμαξώματος διαθέτει μια δομή σε σχήμα δακτυλίου που συνδέει τις αριστερές και δεξιές κολόνες Α, Β και C μέσω της οροφής και του δαπέδου, σε συνδυασμό με ενισχυμένες πλευρικές ράγες και πλευρικές ποδιές που συνδέουν την πλευρά του αμαξώματος δημιουργώντας ένα κλωβό που περιβάλλει την κεντρική καμπίνα. Ο σχεδιασμός αυτός απορροφά τους κραδασμούς αποτελεσματικά από οποιαδήποτε κατεύθυνση σε περίπτωση ατυχήματος, παρέχοντας στην καμπίνα σταθερή προστασία.

Εμπρόσθιες/Οπίσθιες Συγκρούσεις

"Βύθιση" του κινητήρα για προστασία των επιβατών

Τα Subaru παραδοσιακά φέρουν κινητήρα SUBARU BOXER. Με ένα εγγενώς χαμηλό κέντρο βάρους, ο κινητήρας αυτός επιτρέπει την τοποθέτηση του κιβωτίου ταχυτήτων και άλλων εξαρτημάτων σε συμμετρική, ευθεία γραμμή στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Αυτός ο σχεδιασμός επιτρέπει στον κινητήρα να γλιστρά - να βυθίζεται - κάτω από το πάτωμα κατά τη μετωπική σύγκρουση και έχει αποδειχθεί πολύ πιο ασφαλής από άλλους κινητήρες, όπου το κιβώτιο ταχυτήτων και άλλα εξαρτήματα συχνά ωθούνται στην καμπίνα κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης. Σχετικά: Ο κινητήρας SUBARU BOXER

Εξάλειψη τραυματισμών στο κάτω μέρος των ποδιών

Εάν το αυτοκίνητο εμπλακεί σε μετωπική σύγκρουση, τα πεντάλ του αυτοκινήτου συχνά κινούνται προς τα πίσω, τραυματίζοντας το πόδι του οδηγού. Όλα τα αυτοκίνητα της Subaru χρησιμοποιούν πετάλια αυτόματης ανάσυρσης για την ελαχιστοποίηση αυτού του τύπου τραυματισμού ενώ τα υποπόδια ("Footrests" σε μοντέλα AT) χρησιμοποιούν επίσης υλικό απορρόφησης κραδασμών μειώνοντας πιθανό τραυματισμό στα πόδια του οδηγού.

Στιγμιαία ενεργοποίηση αερόσακων

Οι αερόσακοι SRS του καθίσματος του οδηγού και των επιβατών λειτουργούν σε συνδυασμό με τις ζώνες ασφαλείας για την προστασία τους. Είναι διπλωμένοι σε συμπαγές, πολύ μικρό μέγεθος και αποθηκευμένοι στο τιμόνι και το ταμπλό ενώ ενεργοποιούνται στιγμιαία για να σχηματίσουν αερόσακους κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης, παρέχοντας πρόσθετη προστασία στους επιβάτες.

Εμπρός ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου για απρόσμενα ατυχήματα

Οι εμπρός ζώνες ασφαλείας των αυτοκινήτων Subaru έχουν μια σειρά χαρακτηριστικών για πρόσθετη ασφάλεια. Ο προεντατήρας σφίγγει στιγμιαία τη ζώνη ασφαλείας κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης, κρατώντας τους επιβάτες πιο σταθερά στο κάθισμά τους. Ο περιοριστής φορτίου διατηρεί την ένταση στη ζώνη ασφαλείας, μειώνοντας τον τραυματισμό στο στήθος του επιβάτη. Και ο ρυθμιστής ύψους της ζώνης ασφαλείας αλλάζει τη θέση του ιμάντα ώμου ώστε να ταιριάζει σε διαφορετικά μεγέθη σώματος επιβάτη.

Μείωση αυχενικών κακώσεων και τραυματισμών

Τα καθίσματα παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην προστασία των επιβατών κατά τη σύγκρουση από πίσω. Τα τυπικά μπροστινά καθίσματα στα αυτοκίνητα Subaru ενσωματώνουν μηχανισμούς για τη μείωση αυτών των κραδασμών με τρεις τρόπους: (1) Ενεργά προσκέφαλα για να συγκρατείται σταθερά το κεφάλι. (2) Απορρόφηση των κραδασμών στο κεφάλι χρησιμοποιώντας προσκέφαλα απορρόφησης ενέργειας με εσωτερική δομή διπλού στρώματος, ελαχιστοποιώντας έτσι την αυχενική κάκωση. (3) Ολόκληρη η πλάτη του καθίσματος απορροφά το σοκ που ρίχνει τους επιβάτες προς τα πίσω, ελαχιστοποιώντας το. Υλικά απορρόφησης κραδασμών έχουν επίσης χρησιμοποιηθεί στην οροφή και σε άλλες επιφάνειες της καμπίνας για τη μείωση της κρούσης που μεταφέρεται στα κεφάλια των επιβατών κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης.

Ζώνες τριών σημείων για περισσότερη ασφάλεια

Όλα τα πίσω καθίσματα των αυτοκινήτων Subaru χρησιμοποιούν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων για να συγκρατούν σταθερά τη μέση και το στήθος των επιβατών. Όλα τα άγκιστρα (ISO-FIX) διαθέτουν μηχανισμό παιδικού καθίσματος (ALR).

Η συμμετρική διάταξη της πλατφόρμας του Symmetrical AWD + κινητήρα BOXER προστατεύει τους επιβάτες από τους κραδασμούς χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά όλη τη δομή του πλαισίου σαν ζώνη συντριβής σε περίπτωση σύγκρουσης. Κάθε εξάρτημα μέσα στην καμπίνα έχει σχεδιαστεί καταρχήν με ασφάλεια και έχει κατασκευαστεί με υλικά απορρόφησης

κραδασμών για την προστασία του ευαίσθητου ανθρώπινου σώματος. Αυτή η ιδέα πηγάζει από το γεγονός ότι ακόμη και το μικρότερο στοιχείο του εξοπλισμού μπορεί να γίνει επικίνδυνο εάν υποβληθεί στις υψηλές ενέργειες μιας σύγκρουσης. Επίσης έχουν χρησιμοποιηθεί πεντάλ ασφαλείας και σχήμα καθίσματος που μειώνει τον αυχενικό τραυματισμό από την οπίσθια σύγκρουση.

Πλευρική/Πλαγιομετωπική Σύγκρουση, Ανατροπή

Εξαιρετικά ασφαλές αμάξωμα που βοηθά στην προστασία του χώρου της καμπίνας σε περίπτωση ανατροπής

Κάθε SUBARU διαθέτει εξαιρετική σταθερότητα οδήγησης χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους και στο σύστημα ανάρτησης που προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση. Στην ουσία, τα SUBARU έχουν σχεδιαστεί για να έχουν χαμηλό κίνδυνο ανατροπής. Εάν για οποιονδήποτε λόγο το αυτοκίνητο εμπλακεί σε ανατροπή, η υψηλή ακαμψία του ενισχυμένου πλαισίου και η παραμόρφωση των υλικών απορρόφησης κραδασμών συμβάλλουν στην πρόληψη να τεθεί σε κίνδυνο ο χώρος της καμπίνας. Τα υλικά απορρόφησης κραδασμών που χρησιμοποιούνται σε όλο το εσωτερικό της οροφής και της καμπίνας, οι μπροστινοί πλευρικοί αερόσακοι / αερόσακοι SRS κουρτίνας και άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας συμβάλλουν επίσης στη μείωση τυχόν κρούσεων των κεφαλιών των επιβατών.

Καμία δαπάνη δεν περιορίζεται όταν πρόκειται για την απορρόφηση ενέργειας στην σύγκρουση

Μια δομή απορρόφησης κραδασμών έχει χρησιμοποιηθεί σε κάθε επιφάνεια γύρω από το κάθισμα του οδηγού και του συνοδηγού για καλύτερη προστασία κατά τη σύγκρουση.

Προστασία πρώτης γραμμής σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης

Στα πλαίσια των θυρών έχουν προστεθεί ενισχυτικές δοκοί, που συμβάλλουν στην αποφυγή παραμόρφωσης της καμπίνας κατά τη διάρκεια πλευρικών συγκρούσεων και διασφαλίζουν την ασφάλεια των επιβατών. Αυτές οι δοκοί υπάρχουν πλέον στάνταρ σε όλα τα μοντέλα Subaru από το 1993 που κυκλοφόρησε το Legacy δεύτερης γενιάς.

Για την προστασία όλων των επιβατών

Κατά τη διάρκεια μιας πλευρικής σύγκρουσης, οι πλαϊνοί αερόσακοι που βρίσκονται από την εξωτερική μεριά του καθίσματος του οδηγού και του συνοδηγού ενεργοποιούνται για να προστατεύσουν το στήθος και τη μέση του καθενός αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια ανατροπής ή πλευρικής σύγκρουσης, οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας ενεργοποιούνται εσωτερικά της οροφής, προστατεύοντας την κεφαλή και το λαιμό του οδηγού, του συνοδηγού και εκείνων που κάθονται στα πίσω καθίσματα. Οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας παρέχουν πολύ μεγαλύτερη προστατευτική περιοχή γύρω από το κεφάλι και είναι αποτελεσματικοί για επιβάτες διαφόρων σωματότυπων.

Τα SUBARU έχουν άκαμπτες δοκούς πλευρικών θυρών στις πόρτες και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου για την προστασία των επιβατών κατά τη διάρκεια πλευρικής σύγκρουσης. Το υψηλό επίπεδο ακαμψίας που παρέχει το ενισχυμένο δαχτυλιδωτό πλαίσιο προστατεύει ολόκληρο τον χώρο της καμπίνας σε περίπτωση σύγκρουσης ή ανατροπής. Η προσθήκη μπροστινών πλευρικών αερόσακων SRS / αερόσακων κουρτίνας SRS και η χρήση υλικών απορρόφησης κραδασμών σε όλο το εσωτερικό βοηθούν στην προστασία του κεφαλιού και του σώματος των επιβατών σε μια καμπίνα σχεδιασμένη εξ ολοκλήρου για τη μείωση των κραδασμών σύγκρουσης.

Προστασία Πεζών και Συμβατότητα

Μειωμένοι τραυματισμοί στα πόδια των πεζών

Γύρω από την περιοχή του μπροστινού προφυλακτήρα, όπου υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα τραυματισμού στα πόδια των πεζών κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος, έχει χρησιμοποιηθεί ειδική δομή απορρόφησης κραδασμών. Η δομή αυτή απορροφά την ενέργεια σύγκρουσης που διαφορετικά θα μεταφερόταν στα πόδια του πεζού, προστατεύοντας έτσι τις αρθρώσεις του γόνατος και άλλα μέρη του σώματος από πιθανό τραυματισμό.

Αυτοκίνητα που είναι κατασκευασμένα με προτεραιότητα τον Άνθρωπο

Σε ένα ατύχημα με δύο αυτοκίνητα, συνήθως το μικρότερο ή το ελαφρύτερο από τα δύο υφίσταται τη μεγαλύτερη ζημιά. Η Subaru κατασκευάζει αυτοκίνητα με ένα αποτελεσματικό πλαίσιο απορρόφησης κραδασμών και επαρκές επίπεδο ασφάλειας έναντι των άλλων αυτοκινήτων, παρέχοντας ταυτόχρονα μια συμπαγή καμπίνα για την προστασία των επιβατών, κρατώντας τους σταθερά στη θέση τους με ζώνες ασφαλείας εξοπλισμένες με προεντατήρες.

Πρόληψη τραυματισμού στην περιοχή της κεφαλής των πεζών

Οι υαλοκαθαριστήρες εμπρός είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να αποσυνδέονται σε περίπτωση κρούσης. Χάρη στην αρθρωτή τους διάταξη, ο τραυματισμός από τα άκρα του υαλοκαθαριστήρα ελαχιστοποιείται σε περίπτωση που ένας πεζός πέσει πάνω στο καπό του αυτοκινήτου.

Ένα από τα χαρακτηριστικά του κινητήρα BOXER είναι το χαμηλό δομικό προφίλ του. Αυτό επιτρέπει την δημιουργία χώρου κάτω από το καπό για την απορρόφηση των κραδασμών εάν ένας πεζός πέσει πάνω στο αυτοκίνητο. Ακόμη και οι μεντεσέδες και τα αμορτισέρ αερίου του καπό έχουν σχεδιαστεί για μείωση των κραδασμών και ο μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει δομή που απορροφά την ενέργεια της κρούσης. Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους η SUBARU έχει σχεδιάσει κάθε πτυχή των αυτοκινήτων της για να προστατεύει τους επιβάτες της, καθώς και να κάνει τους πεζούς ασφαλέστερους.

Βραβεία

Παγκόσμιες διακρίσεις ασφάλειας για την Subaru