γιατι SUBARU: Ασφαλεια

Ενεργητική Ασφάλεια

Προσαρμόζουμε με ακρίβεια όλες τις βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου για καλύτερη ασφάλεια.

Στη SUBARU προσαρμόζουμε όλες τις βασικές λειτουργίες ενός αυτοκινήτου - οδήγηση, στρίψιμο και ακινητοποίηση - για να παρέχουμε αυτοκίνητα που προσφέρουν εξαιρετική σταθερότητα και προβλέψιμο έλεγχο.
Τα SUBARU που έχουν σχεδιαστεί με τόσο υψηλό επίπεδο βασικής λειτουργικότητας έχουν επίσης σχεδιαστεί για την αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων, κάτι που τους έχει χαρίσει εξαιρετική φήμη για την ασφάλεια.

Σταθερότητα & Αξιοπιστία

Ανθεκτικό, αλλά ευέλικτο πλαίσιο

Ένα άκαμπτο σώμα είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας που όμως τακτικά αγνοείται. Τα αμαξώματα των αυτοκινήτων με ανεπαρκή ακαμψία υποφέρουν από κραδασμούς σε όλο το πλαίσιο κατά την οδήγηση πάνω από κενά ή σε στροφές, με αποτέλεσμα απρόβλεπτη, αναξιόπιστη συμπεριφορά. Η SUBARU κατασκευάζει αυτοκίνητα με τη νέα φιλοσοφία Ring-Shape Reinforcement Frames, δίνοντας στον οδηγό πιστή απόκριση και αξιόπιστη ικανότητα οδήγησης. Related: Passive Safety

Ξεγνοιασιά & απολαυστική οδήγηση

Η εξαιρετική απόδοση που παρέχει αυτή η ανώτερη ισορροπία βάρους συνεργάζεται με την εξαιρετική πρόσφυση του AWD περιορίζοντας την κύλιση και τις στρεβλώσεις του πλαισίου στις στροφές ή στο φρενάρισμα, για μέγιστη σταθερότητα ανά πάσα στιγμή. Η οδηγική άνεση αυξάνεται, κάνοντας το ταξίδι ευχάριστο για όλους τους επιβάτες. Related: The Symmetrical AWD

Σταθερότητα και ευελιξία

Η μπροστινή ανάρτηση διαθέτει μεγαλύτερη διαδρομή για να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ακολουθεί καλύτερα το προφίλ του οδοστρώματος. Αυτό παρέχει καλύτερη οδηγική ευστάθεια και εξαιρετική απόκριση στο τιμόνι.
Η πίσω ανάρτηση επόμενης γενιάς κρατά τα ελαστικά κάθετα και γερά στο οδόστρωμα, απορροφώντας τους κραδασμούς με σταθερό τρόπο. Και τα δύο συστήματα ανάρτησης, εμπρός και πίσω, υποστηρίζουν το ένα το άλλο για ασφαλή, αξιόπιστη οδήγηση και εξαιρετική άνεση.

Αξιοπιστία στην ανωφέρεια

Η λειτουργία Hill Start Assist είναι ένα σύστημα υποβοήθησης του οδηγού που κρατά το αυτοκίνητο σταθερό όταν ξεκινά σε ανηφόρα. Η πίεση του φρένου διατηρείται για περίπου ένα δευτερόλεπτο κατά την εκκίνηση για να αποτραπεί η κύλιση του αυτοκινήτου προς τα πίσω κατά τη μετάβαση από το πεντάλ του φρένου στο γκάζι.

Εξαιρετική πρόσφυση και αξιόπιστη οδηγησιμότητα με το Symmetrical AWD, και ανάρτηση με εξαιρετικές δυνατότητες ελέγχου για μία συμπεριφορά αυτοκινήτου όπως την περιμένει ο οδηγός. Ένα άκαμπτο και ελαφρύ αμάξωμα για σίγουρη οδήγηση και πολύ υψηλό επίπεδο αποφυγής κινδύνου. Η λειτουργία Hill-start Assist βοηθά επίσης στη μείωση της κόπωσης του οδηγού ενώ βρίσκεστε στο δρόμο.

Κρατώντας την τροχιά

Φανταστείτε ότι μπορείτε να στρίψετε σε ολισθηρό οδόστρωμα μια χιονισμένη ή βροχερή μέρα ακριβώς όπως το περιμένετε, στην τροχιά που έχετε σχεδιάσει, χωρίς τον φόβο της αναπάντεχης αντίδρασης του αυτοκινήτου. Η SUBARU έχει συμπεριλάβει λειτουργίες που κάνουν το ομαλό στρίψιμο, πραγματικότητα.

Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος (VDC)

Το Vehicle Dynamics Control είναι μια ηλεκτρονική μονάδα επεξεργασίας δεδομένων που αποτρέπει την ολίσθηση του αυτοκινήτου σε περίπτωση απώλειας σταθερότητας, παρακολουθώντας συνεχώς τις συνθήκες οδήγησης από την...

Track Mode

Η Subaru βελτίωσε το βασικό σύστημα του VDC σύμφωνα με τη βελτίωση της ανάρτησης του BRZ. Το Track Mode είναι η λειτουργία που καθυστερεί το χρονικό διάστημα της παρέμβασης του VDC προκειμένου να...

Ενεργή Κατεύθυνση Ροπής

Μια νέα λειτουργία που βελτιστοποιεί τις δυνατότητες αποφυγής κινδύνου ακόμα περισσότερο. Κατά την οδήγηση σε μια στροφή, το VDC εφαρμόζει τα φρένα στον εσωτερικό μπροστινό τροχό για να παρέχει τη βέλτιστη σχετική ισχύ στον εξωτερικό...

Φρενάρισμα

Η απόδοση του φρεναρίσματος σχετίζεται άμεσα με την ασφάλεια του αυτοκινήτου και τις δυνατότητες αποτροπής του κινδύνου. Το βασικό μέλημα της SUBARU είναι η ξεγνοιασιά και για να επιτευχθεί αυτό, τα φρένα έχουν σχεδιαστεί να ανταποκρίνονται γρήγορα όταν εφαρμόζονται σε σχεδόν οποιοδήποτε τύπο δρόμου.

Ηλεκτρονική Κατανομή Πέδησης (EBD)

Ηλεκτρονική Κατανομή Πέδησης (EBD)

Το EBD είναι το σύστημα που κατανέμει την ισχύ πέδησης στη βέλτιστη αναλογία μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών για να ανταποκρίνεται στις συνθήκες οδήγησης. Οι εμπρός και πίσω τροχοί περιστρέφονται με διαφορετικό ρυθμό ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και το βάρος του αυτοκινήτου. Το σύστημα εντοπίζει αυτές τις αλλαγές και κατανέμει την ισχύ πέδησης σε συγκεκριμένους τροχούς για να ταιριάζει στις συνθήκες οδήγησης για πιο αξιόπιστο φρενάρισμα.

Brake Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Πέδησης)

Σε συνθήκες πέδησης έκτακτης ανάγκης, η πλειονότητα των οδηγών δεν είναι σε θέση να ασκήσει επαρκή πίεση στο πεντάλ, γεγονός που συχνά καθιστά τις συγκρούσεις χειρότερες από ό,τι θα μπορούσαν να ήταν. Η λειτουργία Brake Assist βοηθά τον οδηγό να πιέσει το πεντάλ φρένου για να αποτρέψει την εμφάνιση αυτών των καταστάσεων. Ανιχνεύονται η ταχύτητα με την οποία πιέζεται το πεντάλ φρένου και η δύναμη που ασκείται για να προσδιοριστεί αν απαιτείται βοήθεια πέδησης έκτακτης ανάγκης και, εάν ναι, η πίεση φρένου αυξάνεται αυτόματα.

Brake Override (Λειτουργία Παράκαμψης Πέδησης)

Αν ο οδηγός πατήσει ταυτόχρονα το πεντάλ γκαζιού και το πεντάλ φρένου κατά λάθος, η λειτουργία αυτή περιορίζει την ισχύ του κινητήρα και ενεργοποιεί πρώτα και κύρια τα φρένα. Αυτό είναι αποτελεσματικό στην πρόληψη ατυχημάτων αν ο οδηγός πατήσει λάθος πεντάλ.