Ιστορικό SUBARU
από το 1950.
1950’s
Ίδρυση της Fuji jidosha Kogyo, Co., Ltd.
Ίδρυση της Fuji Heavy Industries Ltd..
Ολοκλήρωση του Πρωτότυπου 4-κίνητου επιβατικού οχήματος P-1
Ολοκλήρωση του Πρωτότυπου K-10 (Subaru 360)
Παρουσίαση του minicar Subaru 360
1957.04 Ολοκληρώνεται το Prototype K-10 (Subaru 360)
1959.08 Λανσάρεται το Subaru 360 Convertible
1959.12 Λανσάρεται το Subaru 360 Commercial
1960.10 Λανσάρεται το Subaru 450
1963.08 Λανσάρεται το Subaru 360 Custom
1963.12 Λανσάρεται το Super Deluxe released, Λανσάρονται τα DX και SDX με over-drive
1964.05 Τερμάτισε 1ο και 2ο στην κατηγορία T-1 του 2ου Ιαπωνικού Grand Prix
1968.11 Λανσάρονται τα μοντέλα Subaru 360 Young S & SS
1960’s
Λανσάρισμα του ημιφορτηγού Subaru Sambar
Τον Φεβρουάριο του 1961, το Subaru Sambar έκανε το ντεμπούτο του. Το Sambar, με βάση το Subaru 360, ήταν ένα φορτηγό εξαιρετικά ευχάριστο και σταθερό στην οδήγηση. Σε σύγκριση με άλλα μικρά τετράτροχα φορτηγά εκείνης της εποχής, το Subaru Sambar είχε το χαμηλότερο πάτωμα και ήταν το πιο ευρύχωρο. Με την ικανότητά του να ελίσσεται στα στενά δρομάκια, έγινε γρήγορα επιτυχία στον εμποροβιομηχανικό κόσμο. Τον επόμενο Σεπτέμβριο, το Sambar Light Van λανσαρίστηκε ως όχημα όχι μόνο για εμπορική χρήση, αλλά και για χρήση αναψυχής. Με το Sambar, η Subaru καθιερώθηκε σταθερά ως κατασκευαστής ελαφρών επιβατικών οχημάτων.
1960.02 Λανσάρισμα
1961.09 Λανσάρισμα ελαφρού φορτηγού
Ονομασία: τo “Ινδικό ελάφι” στα Αγγλικά.
Ολοκλήρωση δοκιμαστικής λειτουργίας της πίστας δοκιμών στη Gunma
Μετακόμιση των κεντρικών γραφείων της Subaru σε νέα κτίρια
Κυκλοφορία της νέας γενιάς Sambar
Λανσάρεται το 1966 και μετονομάζεται σε “New Sambar.”
Με εκλεπτυσμένη συνολική σχεδίαση και εμπρός μάσκα, διέθετε ένα προαιρετικό κιβώτιο μεταβλητών σχέσεων με 6 ταχύτητες και 2 όπισθεν. Ονομασία: τo “Ινδικό ελάφι” στα Αγγλικά.
Κυκλοφορία του 4-πορτου sedan
1965.10 Αποκάλυψη του μικρού επιβατικού Subaru 1000
1967.02 Λανσάρεται το 2-πορτο sedan
1967.09 Λανσάρεται το 4-πορτο van
1967.11 Λανσάρεται το Sports sedan
1968.08 2-door van with front shift
1969.03 Λανσάρεται το ff-1
1969.10 Λανσάρεται το ff-1 Super Touring
1970.07 Λανσάρεται το ff-1 1300G και η σειρά 1100
1971.10 Το Subaru 1300G 4WD Van συμμετέχει στο 18ο Tokyo Motor Show
Ονομασία: Το “ff” στην ονομασία Subaru ff-1 υπογράμμιζε το γεγονός ότι το αυτοκίνητο είχε εμπρός κινητήρα και εμπρός κίνηση (front engine και front-wheel drive system).
Λανσάρισμα του Subaru R-2
1970.04 Λανσάρεται το SS, Sporty DX
1971.02 Λανσάρεται το NEW R-2
1971.10 Λανσάρονται τα Υδρόψυκτα μοντέλα
Ονομασία: Υιοθετήθηκε ένα αντίστοιχο σκεπτικό με αυτό του Subaru ff-1, με επιλογή του γράμματος “R” για την καινοτόμο αίσθηση και τον ευχάριστο ήχο. Το “2” υπογράμμισε το γεγονός ότι αυτό ήταν το δεύτερο μικρό επιβατικό μοντέλο της Subaru.
1970’s
Λανσάρισμα του Leone coupe
Το Subaru Leone έκανε το ντεμπούτο του τον Ιούνιο του 1971, και ακολούθησε το Subaru Leone 4WD Station Wagon τον Σεπτέμβριο του 1972. Μέχρι τότε, η κίνηση στους 4 τροχούς (4WD) ήταν περιορισμένη στα οχήματα off-road, όμως η Subaru "έσπασε" αυτόν τον κανόνα με μαζική παραγωγή τετρακίνητης παραλλαγής κανονικού επιβατικού μοντέλου. Όταν το όχημα πρωτοκυκλοφόρησε, η ζήτηση προήλθε κυρίως από τις ειδικές εφαρμογές για τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί το αυτοκίνητο, όπως η προσέγγιση χιονισμένων και ορεινών περιοχών για επαγγελματική χρήση. Το αυτοκίνητο επαινέθηκε για το σχεδιασμό του τόσο στις εγχώριες αγορές όσο και στις αγορές του εξωτερικού. Είχε διευρύνει σταθερά την πελατειακή του βάση χάρη στην αύξηση της δημοτικότητας αθλημάτων όπως το σκι και το ψάρεμα. Η δημοτικότητα του αυτοκινήτου εκσφενδονίστηκε στο σημείο που έγινε το κορυφαίο 4WD επιβατικό αυτοκίνητο στον κόσμο ενώ παράλληλα είναι η προέλευση του συστήματος Subaru AWD.
1972.02 Λανσάρεται το Leone 4-πορτο sedan
1972.09 Λανσάρεται το Leone 4WD Station Wagon
1973.06 Λανσάρεται το μοντέλο Leone Hard-top
1977.10 Παρουσιάζεται το Subaru BRAT
Λανσάρισμα του Rex
Το Subaru Rex ξεκίνησε ως ο διάδοχος του Subaru R-2 τον Ιούλιο του 1972. Το Rex έγινε επιτυχία χάρη στη νεανική, δυναμική εικόνα που του χάρισε το στιλ του καθώς και τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά minicar της Subaru, συμπεριλαμβανομένου του εξαιρετικού χειρισμού, της άνεση οδήγησης και οικονομίας καυσίμου.
1973.10 Λανσάρεται το 4-χρονο Rex
1975.12 Λανσάρεται το Rex SEEC-T
1976.05 Λανσάρεται το Rex 5
1977.05 Λανσάρεται το Rex 550
Ονομασία: Από την λατινική λέξη “Βασιλιάς.”
Λανσάρισμα του Goriki Sambar
Το νέο μοντέλο μετατράπηκε από έναν αερόψυκτο κινητήρα σε ένα υδρόψυκτο. Η έκδοση "Custom L" παρουσίασε για πρώτη φορά ηλεκτρονικό σύστημα υαλοκαθαριστήρων. Ο μοναδικός πίσω φανός αντικαταστάθηκε σε πορτοκαλί φώτα πορείας που ήταν ανεξάρτητα από τα φώτα φρένων.
1976.05 Λανσάρεται το Sambar 5
1977.05 Λανσάρεται το Sambar 550
1979.10 Λανσάρεται το Sambar High Roof, το πρώτο ελαφύ cab van
1980.11 Λανσάρεται το Sambar 4WD
Ονομασία: τo “Ινδικό ελάφι” στα Αγγλικά.”
Subaru of America, λανσάρισμα του Subaru Brat.
Κυκλοφορία 2ης γενιάς Leone
Μεγαλύτερο μέγεθος και κινητήρας 1.800 cc έδωσαν στο αυτοκίνητο ένα design πιο κατάλληλο για επιβατικό μέσης κατηγορίας. Για την καλύτερη οδήγηση σε δύσκολους δρόμους, το μοντέλο 4WD 1.8L ήταν εξοπλισμένο με μεταβλητό σύστημα κιβωτίου ταχυτήτων Dual Range.
1979.06 Λανσάρεται το νέο Leone Sedan
1979.07 Λανσάρεται το νέο Leone Hard-top
1979.10 Λανσάρεται το Swingback, 4WD
1981.11 Λανσάρεται το Leone 4WD με αυτόματο κιβώτιο (παγκόσμια το πρώτο MP-T μοντέλο)
Ονομασία: από την ιταλική λέξη για το “αρσενικό λιοντάρι.”
1980’s
Κυκλοφορία 2ης γενιάς Rex
Η πλατφόρμα με τον κινητήρα πίσω και την πίσω κίνηση, που προερχόταν από το Subaru 360, άλλαξε σε πλατφόρμα με τον κινητήρα εμπρός καθώς και με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Έτσι ξεπεράστηκαν ζητήματα που σχετίζονταν με τον εσωτερικό χώρο, δίνοντας μεγαλύτερο μετατρόχιο και μεγαλύτερο αμάξωμα (για την κατηγορία minicar εκείνης της εποχής). Το όνομα Rex Combi δόθηκε στο μοντέλο με αμάξωμα ελαφρού φορτηγού που τότε ήταν δημοφιλές..
1981.10 Λανσάρεται το FF Rex Sedan
1984.09 Λανσάρεται η νέα γκάμα Rex series
Ονομασία: Από την λατινική λέξη “Βασιλιάς.”
Κυκλοφορία νέων Sambar Try και High Roof Truck
Λανσάρεται τον Σεπτέμβριο του 1982. Το "Sambar Try" κυκλοφόρησε ως μοντέλο minivan και ενώ το σύστημα ανάρτησης σε 4 ανεξάρτητους τροχούς παρέμεινε το ίδιο, η διάταξη της μπροστινής ανάρτησης σε μοντέλα 4WD της 4ης γενιάς Sambar άλλαξε από semi-trailing σε σύστημα με γόνατα Macpherson (το semi-trailing σύστημα συνέχισε να χρησιμοποιείται σε μοντέλα 2WD). Σε όλα τα μοντέλα 2WD χρησιμοποιήθηκαν ελαστικά 10 ιντσών και 12 ιντσών στα 4WD (όλα τα μοντέλα διέθεταν μεγάλα φρένα). Τα μοντέλα 4WD απόκτησαν και την χαμηλή σχέση EL. Τα φορτηγά είχαν και την επιλογή High Roof ανεξάρτητα από το αν ήταν 2WD ή 4WD, και ενώ δεν υπήρχε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το Try FL και το FX είχαν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
1987.09 Αναβάθμιση της γκάμας Sambar με μόνιμη τετρακίνηση 4WD
Ονομασία: τo “Ινδικό ελάφι” στα Αγγλικά.
Λανσάρισμα του Domingo
Το Subaru Domingo (one-box wagon) έκανε το ντεμπούτο του τον Οκτώβριο του 1983. Αυτή η σειρά όχι μόνο φιλοξένησε επτά επιβάτες σε ένα συμπαγές αμάξωμα αλλά πρόσφερε μια ποικιλία ρυθμίσεων των καθισμάτων χάρη στα πρώτα περιστρεφόμενα καθίσματα της Ιαπωνίας σε συνδυασμό με τα πτυσσόμενα καθίσματα.
1986.06 Λανσάρεται το Domingo 1.2-litre 4WD
Ονομασία: από την ισπανική λέξη που σημαίνει “Κυριακή” και χαρακτηρίζοντας τον ψυχαγωγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όπως π.χ. για κυριακάτικες εκδρομές.
Εξέλιξη του Subaru ECVT
Tο ECVT έκανε χρήση ενός απλού αλλά αποτελεσματικού μηχανισμού χρησιμοποιώντας μια ειδική ζώνη από χάλυβα και ζεύγος τροχαλιών κατασκευασμένα από την εταιρεία Van Doorne Transmissie B.V., της Ολλανδίας. Το ECVT έδωσε τη δυνατότητα στον οδηγό να ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου χωρίς τη χρήση σύνθετων γραναζιών. Αυτή η διαμόρφωση επέτρεψε στο όχημα να αλλάζει ταχύτητες αυτόματα με την πλέον κατάλληλη σχέση μετάδοσης.
Λανσάρισμα του Subaru Justy
Tο Subaru Justy λανσάρεται τον Φεβρουάριο του 1984. Το 1987, το Justy εξοπλίζεται με ένα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο: το πρώτο παγκόσμια ηλεκτρικό συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων σύστημα μετάδοσης και ονομάζεται Subaru ECVT.
1985.10 Λανσάρεται η γκάμα Justy 1.2-litre 4WD
1988.11 Λανσάρεται το ECVT+4WD
Ονομασία: Βγαίνει από την αγγλική λέξη "Just" και υπονοεί ότι το αυτοκίνητο είναι "σωστό", "τέλειο", "ιδανικό" και "ό,τι ακριβώς πρέπει".
Κυκλοφορία 3ης γενιάς Leone
Με ένα μεγαλύτερο αμάξωμα και σχεδίαση βασισμένη σε επίπεδες, ευθείες γραμμές, η γενναιόδωρη επιφάνεια της 3ης γενιάς Leone προσέφερε εξαιρετική αεροδυναμική (Cd 0,35). Το χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων διέθετε και πάλι τεχνολογία "Dual Range", παρέχοντας στον οδηγό 10 διαφορετικές σχέσεις. Το κορυφαίο μοντέλο GT έφερε ένα σύστημα ανάρτησης με αέρα και δυνατότητα ρύθμισης του ύψους.
1986.04 Λανσάρεται το Leone 3-πορτο Coupe RX/II (μόνιμα 4WD)
1987.10 Αναβαθμίζεται η γκάμα Leone, τα Sedans και τα Touring Wagons αποκτούν Τετρακίνηση με ενεργή κατανομή ροπής
1988.02 Λανσάρεται το Maia
Ονομασία: από την ιταλική λέξη για το “αρσενικό λιοντάρι.”
Λανσάρισμα του Alcyone
1987.07 Λανσάρεται το Alcyone VX (2.7-litre, μόνιμη 4WD)
Ονομασία: Η Αλκυόνη (Alcyone), το πιο φωτεινό αστέρι που λάμπει στο σύμπλεγμα των Πλειάδων (Subaru) έδωσε το όνομά της σ' αυτό το μοντέλο. Το SVX είναι συντομογραφία για το Subaru X.
Κυκλοφορία του νέου Rex Combi
Το “Combi”van εξελίχθηκε στο καινούργιο σπορ μοντέλο με νέο 3-βάλβιδο κινητήρα και το νέο όνομα "VIKI". Μεγάλες αλλαγές στο αμάξωμα οδήγησαν σε ακόμα μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο από ό, τι είχαν τα μοντέλα στο παρελθόν. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επίσης αναβαθμίστηκε, από τον αυτόματο συμπλέκτη στα προηγούμενα μοντέλα σε ένα πλήρως αυτόματο σύστημα (2 σχέσεων) που χρησιμοποιούσε μετατροπέα ροπής.
1987.02 Λανσάρεται το 5-πορτο μόνιμα 4-κίνητο Rex sedan twin-viscous coupling
1987.07 Λανσάρεται το Rex ECVT
1988.03 Λανσάρεται η γκάμα Rex V και VX με turbo
1990.03 Αναβάθμιση της γκάμας Rex
Ονομασία: Από την λατινική λέξη “Βασιλιάς.”
Ίδρυση της Subaru Tecnica International Inc.
Η εταιρεία αυτή ιδρύθηκε ως θυγατρική εταιρεία για να αναλάβει τις δραστηριότητες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA, καθώς και την ανάπτυξη και πώληση ειδικών αγωνιστικών εξαρτημάτων.
Ολοκληρώνεται ο Subaru MM, ο 12-κύλινδρος επίπεδος κινητήρας.
Το Legacy πετυχαίνει νέο ρεκόρ ταχύτητας των 100.000 km.
*Ισχύει από τα τέλη Απριλίου 2005.
Λανσάρισμα της σειράς Legacy
Ξεκινώντας την παραγωγή του Subaru Legacy τον Φεβρουάριο του 1989, η Subaru έκανε το πρώτο της βήμα στην αγορά των 2.0-λίτρων αυτοκινήτων. Θέλοντας να δημιουργήσει ένα sedan που να ηγηθεί της παγκόσμιας σκηνής της εποχής, η ομάδα σχεδιασμού ξεκίνησε από το μηδέν, αλλά πάντα χρησιμοποιώντας ένα επίπεδο κινητήρα αντικρυστής διάταξης και σύστημα AWD, ακολουθώντας τις παραδοσιακές τεχνολογίες της Subaru αλλά ταυτόχρονα προσαρμόζοντάς τις στη νέα εποχή. Με αυτό τον τρόπο το Legacy ενσωμάτωσε τις τεχνολογίες της Subaru αλλά ήταν ένα εντελώς νέο σχέδιο με υψηλής ποιότητας οδηγική απόδοση. Η γκάμα περιλάμβανε ένα τετράθυρο Sedan και ένα Station Wagon, με το τελευταίο να πυροδοτεί μόδα προς τα station wagon στην Ιαπωνία. Το 1998 κυκλοφόρησε το Legacy τρίτης γενιάς.
1989.01 Λανσάρισμα
1989.01 Παγκόσμιο ρεκόρ των 100.000 km
1993.08 Πρώτη νίκη στο WRC Νέας Ζηλανδίας
Ονομασία: από την Αγγλική λέξη LEGACY για να περάσει το μήνυμα "μεταφέρουμε την παράδοσή μας".
Το Κέντρο Έρευνας & Δοκιμών της Subaru
1990’s
O κινητήρας Subaru MM χρησιμοποιείται από την ιταλική αγωνιστική ομάδα Coloni στο πρωτάθλημα της Formula 1.
Πλήρης αλλαγή μοντέλου για τη σειρά Sambar
Κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 1990 με κινητήρα 660 cc που σχεδιάστηκε για να ανταποκρίνεται σε νέους κανονισμούς. Το "Dias" κυκλοφόρησε ως το πολυτελές μοντέλο Sambar Try. Με τον 4-κύλινδρο κινητήρα EN07, τα υπερτροφοδοτούμενα μοντέλα ανέπτυξαν 55 ίππους και τα ατμοσφαιρικά μοντέλα 40 ίππους (με τον κινητήρα τύπου EN07C με καρμπιρατέρ). Η μπροστινή ανάρτηση κατασκευάστηκε με αεριζόμενα δισκόφρενα και το σύστημα ανάρτησης με γόνατα Macpherson. Η μετάδοση κίνησης περιελάμβανε μία 5-τάχυτη χειροκίνητη έκδοση με το EL, καθώς και μια επιλογή ECVT. Τα μοντέλα 4WD είχαν δύο παραλλαγές, με συνεκτικό συμπλέκτη μη μόνιμης τετρακίνησης καθώς και με μόνιμη τετρακίνηση 4WD.
1993.12 Λανσάρεται το Sambar Dias Classic
1995.04 Λανσάρεται το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Subaru, το Sambar EV
Ονομασία: τo “Ινδικό ελάφι” στα Αγγλικά.
Κυκλοφορία του Alcyone SVX (Subaru SVX)
1991.01 Παρουσιάζεται το Subaru SVX, το νέο concept sports coupé, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Βόρειας Αμερικής
Ονομασία: Η Αλκυόνη (Alcyone), το πιο φωτεινό αστέρι που λάμπει στο σύμπλεγμα των Πλειάδων (Subaru) έδωσε το όνομά της σ' αυτό το μοντέλο. Το SVX είναι συντομογραφία για το Subaru X.
Λανσάρισμα του Vivio
1993.05 Λανσάρεται το Vivio T-top
1993.04 Αγωνίστηκε για πρώτη φορά στο WRC Safari rally, κέρδισε στην κατηγορία Group A-5
1995.11 Λανσάρεται το Bistro
Ονομασία: δημιουργήθηκε από την αγγλική λέξη VIVID, και αντιστοιχεί στον αριθμό 660 (VIVIO) στη Λατινική γραφή.
Λανσάρισμα της σειράς Impreza
Το Subaru Impreza λανσαρίστηκε τον Νοέμβριο του 1992. Πιο συμπαγές από το Legacy, το Impreza παρουσίαζε σπορ καμπύλες και κυκλοφόρησε σε δύο εκδόσεις: ένα τετράθυρο Sedan και ένα Sports Wagon. Ο κινητήρας, η ανάρτηση, το σύστημα AWD και το σύνολο γενικά του Impreza ακολούθησαν τα χαρακτηριστικά του Legacy ενώ βελτιώθηκαν περαιτέρω η οδήγηση και η αίσθηση των υψηλών επιδόσεων. Ειδικότερα, η εκπληκτική οδηγική απόδοση του turbo κινητήρα και η ανανέωση που έφερε το Sports Wagon στην κατηγορία του, σήμαινε ότι η αγορά χαιρέτισε το Impreza ως αυτοκίνητο με προσωπικότητα.
1994.01 Το WRX STi προστίθεται στην γκάμα του Ιmpreza
1994.06 Πρώτη νίκη στο WRC (5o Rally Acropolis)
1995.01 Λανσάρεται το 2-πορτο coupe Impreza Retna
1995.10 Λανσάρεται το Impreza Sports Wagon Gravel EX
1998.03 Λανσάρεται η έκδοση Impreza 22B-STi
Ονομασία: η λέξη “εντύπωση” στα αγγλικά.
Το νέο Legacy πετυχαίνει νέο ρεκόρ ταχύτητας για την κατηγορία των station wagon
Τοποθεσία: Αυτοκινητόδρομος Bonneville, Γιούτα, ΗΠΑ
(παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας πιστοποιημένο από τη FIA και την ACCUS για επιβατικά, μη τροποποιημένα station wagon) Όχημα: Legacy Touring Wagon GT”
Λανσάρισμα της νέας σειράς Legacy
Αν και ανήκε στην κατηγορία Compact το νέο Legacy εξελίχτηκε για να προσφέρει επιδόσεις και χώρους περισσότερο ακόμα και από τα πολυτελή μοντέλα. Διατήρησαν στο 4-πορτο sedan τις γραμμές στα παράθυρα όμως αφαίρεσαν το μαύρο φινίρισμα κατά μήκος των εμπρός και πίσω κολόνων (Α και C). Αυτό, σε συνδυασμό με την επανασχεδίαση της κάθε πίσω κολόνας απ' ευθείας πάνω από τον θόλο κάθε τροχού τόνισε την πιο επιθετική εμφάνιση του οχήματος. Στο station wagon τα παράθυρα συνέχιζαν από το πλάι προς τα πίσω και εμπρός ξαναχρησιμοποιήθηκε το τραπεζοειδές σχήμα της μάσκας.
1993.09 Πετυχαίνει παγκόσμιο ρεκόρ για την κατηγορία station wagon (249,981 km/h)
1994.10 Προστίθεται το 2.5-litre 250T στην γκάμα Legacy
Ονομασία: από την Αγγλική λέξη LEGACY για να περάσει το μήνυμα "μεταφέρουμε την παράδοσή μας".
Λανσάρισμα του Outback (όνομα για την Ιαπωνία: Legacy Grand Wagon)
Το Outback αναπτύχθηκε με τη βέλτιστη ισορροπία της σπορ αξιόπιστης οδηγησιμότητας και της ευρυχωρίας του Legacy Wagon σε συνδυασμό με ένα σύνολο χαρακτηριστικών wagon για εξαιρετική πρακτικότητα. Στο μοντέλο δόθηκε απόσταση 200 mm από το έδαφος για να εξασφαλιστεί μεγάλη οδηγική ικανότητα εκτός δρόμου. Το premium αλλά και σπορτίβ εξωτερικό του είχε ιδιαίτερο εμπρός μέρος και προφυλακτήρα, μεγάλα φώτα ομίχλης με προστατευτικά, ελαστικά μεγάλης διαμέτρου, διχρωμία αμαξώματος και μεγάλα πλαϊνά προστατευτικά.
1995.08 Λανσάρεται το Legacy Grand Wagon (ονομασία εκτός Ιαπωνίας: Outback)
1997.08 Λανσάρεται το Legacy Lancaster (ονομασία εκτός Ιαπωνίας: Outback)
Ονομασία: από την αγγλική λέξη που σημαίνει “Η τεράστια Αυστραλιανή ύπαιθρος.”
Λανσάρισμα του νέου Domingo
Το 1994 κυκλοφόρησε η πρώτη στην 11χρονη ιστορία του πλήρης αλλαγή μοντέλου. Το πλαίσιο του μεγάλωσε κατά μήκος με μια κατασκευή τύπου Y εμπρός για να εξασφαλίζει ασφάλεια σε μετωπική σύγκρουση. Η τροφοδοσία καυσίμου αναβαθμίστηκε από καρμπυρατέρ σε EMPi και προστέθηκε στη γκάμα η έκδοση με ECVT. Η μόνιμη τετρακίνηση 4WD επιτυγχάνεται με τη βοήθεια συνεκτικού συμπλέκτη για να ταιριάζει στο ECVT, βελτιώνοντας έτσι τις ικανότητες του αυτοκινήτου σε κάθε τύπο εδάφους.
1996.04 Λανσάρεται το Aladdin
Ονομασία: από την ισπανική λέξη που σημαίνει “Κυριακή” και χαρακτηρίζοντας τον ψυχαγωγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όπως π.χ. για κυριακάτικες εκδρομές.
Η Subaru συμμετέχει σε όλους τους αγώνες του WRC (FIA) της αγωνιστικής χρονιάς για πρώτη φορά
Το Justy κάνει την είσοδό του στην ευρωπαϊκή αγορά
Το Justy ξανακυκλοφορεί με πλήρη αλλαγή μοντέλου, διαθέσιμου μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά, σε 3-πορτου και 5-πορτου hatchback.
* Παράγεται από την Magyar Suzuki (Ουγγαρία)
Ονομασία: από την αγγλική λέξη "Just" και υπονοεί ότι το αυτοκίνητο είναι "σωστό", "τέλειο", "ιδανικό" και "ό,τι ακριβώς πρέπει".
Subaru εφαρμόζει την διαδικασία της ολικής ανακύκλωσης.
Το Subaru Forester κερδίζει το Hulman Trophy για το ρεκόρ ταχύτητας των 24 ωρών
Τοποθεσία: Indianapolis Motor Speedway, Indiana, ΗΠΑ.
(παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας επισημοποιημένο από FIA και ACCUS για το Group T-1=κατηγορία αυτοκινήτων "cross country")
*Hulman Trophy: Η δοκιμασία για το ρεκόρ των 24 ωρών οχημάτων μαζικής παραγωγής στο Indianapolis Motor Speedway ξεκίνησε τη δεκαετία του 1920, αλλά το Trophy Hulman θεσπίστηκε το 1989, παίρνοντας το όνομά του από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της πίστας, τον Tony Hulman.
Λανσάρισμα του Forester, ενός εξελιγμένου επιβατικού SUV
Το Subaru Forester έκανε το ντεμπούτο του τον Φεβρουάριο του 1997. Το Forester συνδύαζε τα δυνατά στοιχεία ενός σπορτίβ οχήματος (SUV) και ενός επιβατικού, εκπροσωπευτικό ενός νέου είδους που βασιζόταν στην ιδέα "το καλύτερο κι από τα δύο". Το βασικό σασί ήταν ουσιαστικά το ίδιο με εκείνο του Legacy 1993, ένα καινούργιο μοντέλο. Ωστόσο, το μεταξόνιο του Forester μειώθηκε, η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε στα 200 mm και το συνολικό ύψος στα 1.580 mm. Ως εκ τούτου, ενώ το Forester είχε ανώτερη οδηγική απόδοση για κακές συνθήκες οδοστρώματος και υψηλή θέση οδήγησης που απαιτείται για τα SUV, συνέχισε να προσφέρει ευχάριστη οδηγική άνεση στους επιβάτες του.
1995.11 Παρουσιάζεται το concept car “Exiga” στο Tokyo Motor Show
1996.10 Πετυχαίνει ρεκόρ ταχύτητας σε 24ωρο αγώνα αντοχής
2000.01 Μικρές αλλαγές
2000.05 Λανσάρεται το S/tb-STi
Ονομασία: στα Αγγλικά "ο άνθρωπος που ζει στο δάσος.”
Το νέο Subaru Legacy πετυχαίνει νέο ρεκόρ ταχύτητας στην κατηγορία των station wagon
Πλήρης αλλαγή μοντέλου για το Legacy Station Wagon, λανσάρισμα νέου Legacy
Με το λανσάρισμα του μοντέλου αυτού τον Ιούνιο του 1998, η Subaru καθιέρωσε την τετρακίνηση 4WD καταργώντας κάθε δικίνητη έκδοση. Το αμάξωμα διατήρησε τις γραμμές του Legacy αλλά χρησιμοποιήθηκε μια πιο στιβαρή πλατφόρμα. Χρησιμοποιήθηκαν δύο σειρές λαμπτήρων στους προβολείς και για πρώτη φορά φώτα HID στις premium εκδόσεις. Η εσωτερική ποιότητα βελτιώθηκε πάρα πολύ σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα Subaru και η προσθήκη στον εξοπλισμό προμηθευτών υψηλής τεχνολογίας και ποιότητας, όπως η αμερικανική μάρκα Macintosh, βοήθησε στην αναβάθμιση της μάρκας σε τομείς άλλους εκτός από αυτόν της οδήγησης. Η αλλαγή της πίσω ανάρτησης από έναν τύπο με γόνατα σε έναν τύπο πολλαπλών συνδέσμων και η τροποποίηση των αμορτισέρ βοήθησαν στην αύξηση του χώρου αποσκευών.
1998.12 Πλήρης αλλαγή της γκάμας Legacy Sedan, Λανσάρισμα του Legacy B4 (Sedan)
2000.05 Αναβάθμιση της γκάμας Legacy
2001.01 Λανσάρονται τα Legacy Touring Wagon και B4 (Sedan) Blitzen 2001
2002.01 Λανσάρονται τα Legacy Touring Wagon GT30 και B4 (Sedan) RS30 με 3-λιτρο, 6-κύλινδρο, επίπεδο κινητήρα DOHC
2002.02 Λανσάρονται τα Legacy Touring Wagon και B4 (Sedan) Blitzen 2002
2002.08 Λανσάρονται τα Legacy Touring Wagon και B4 (Sedan) Blitzen 6
Ονομασία: από την Αγγλική λέξη LEGACY για να περάσει το μήνυμα "μεταφέρουμε την παράδοσή μας".
Λανσάρισμα του νέου Outback (όνομα για την Ιαπωνία: Legacy Lancaster)
Με το λανσάρισμα του μοντέλου αυτού τον Ιούνιο του 1998, η Subaru καθιέρωσε την τετρακίνηση 4WD καταργώντας κάθε δικίνητη έκδοση. Το αμάξωμα διατήρησε τις γραμμές του Legacy αλλά χρησιμοποιήθηκε μια πιο στιβαρή πλατφόρμα. Χρησιμοποιήθηκαν δύο σειρές λαμπτήρων στους προβολείς και για πρώτη φορά φώτα HID στις premium εκδόσεις. Η εσωτερική ποιότητα βελτιώθηκε πάρα πολύ σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα Subaru και η προσθήκη στον εξοπλισμό προμηθευτών υψηλής τεχνολογίας και ποιότητας, όπως η αμερικανική μάρκα ηχοσυστημάτων Macintosh, βοήθησε στην αναβάθμιση της μάρκας και σε άλλους τομείς εκτός από αυτόν της οδήγησης. Η αλλαγή της πίσω ανάρτησης από έναν τύπο με γόνατα σε έναν τύπο πολλαπλών συνδέσμων και η τροποποίηση των αμορτισέρ βοήθησαν στην αύξηση του χώρου αποσκευών.
1998.12 Πλήρης αλλαγή μοντέλου για το Legacy Lancaster (ονομασία εκτός Ιαπωνίας: Outback)
1999.09 Προστίθεται το μοντέλο ADA στη γκάμα Legacy Lancaster (ονομασία εκτός Ιαπωνίας: Outback)
2000.05 Λανσάρεται το Outback H6-3.0, με νέο 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα
Ονομασία: από την αγγλική λέξη που σημαίνει “Η τεράστια Αυστραλιανή ύπαιθρος.”
Λανσάρισμα του Pleo
Το Pleo δημιουργήθηκε με βάση την ιδέα του "Μικρού αλλά μεγάλου" και απογείωσε όλα τα χαρακτηριστικά - τις επιδόσεις, την ασφάλεια, την πρακτικότητα και την φιλική προς το περιβάλλον οδήγηση - σε ένα τέλεια ισορροπημένο συνδυασμό. Σχεδιασμένο έξω από τον παραδοσιακό τρόπο, δημιούργησε μια νέα γενιά minicar. Ελαφρύ και συμπαγές, το Pleo διέθετε όλα τα πλεονεκτήματα της εξαιρετικής οικονομίας καυσίμου και της περιβαλλοντικής ασφάλειας καθώς και νέα πρότυπα που ενσωματώθηκαν στο σχεδιασμό του.
1998.11 Κερδίζει το Βραβείο "RJC Ελαφρύ Αυτοκίνητο της Χρονιάς"
1999.06 Λανσάρεται το Pleo Nesta
2000.12 Λανσάρεται το Pleo Nicotto
Ονομασία: από τη λατινική λέξη “Περισσότερο, ολοκλήρωση.”
Πλήρης αλλαγή μοντέλου για το Sambar
Οι αλλαγές στις προδιαγραφές των ελαφρών οχημάτων το 1998 σήμαιναν ότι το μεγαλύτερο Sambar διατήρησε το μονοκάμπινο σχήμα του και στο pick-up και στο van, με μια γκάμα που παρουσίασε με pick-up, van και Dias (φορτηγάκι). Τα μοντέλα NA δεν ήταν πλέον εξοπλισμένα με καρμπυρατέρ.
2000.11 Λανσάρεται το ηλεκτρικό Sambar EV
Ονομασία: τo “Ινδικό ελάφι” στα Αγγλικά.
2000’s
Νέα εξέλιξη του συμπαγούς και οριζόντιας διάταξης 6-κύλινδρου κινητήρα
Πλήρης αλλαγή μοντέλου για τη σειρά Impreza
Η δεύτερη γενιά Impreza βασίστηκε στο concept "fast, fun and safe" και περιελάμβανε χαρακτηριστικά όπως ένα καινούργιο κινητήρα turbo με εξαιρετικές επιδόσεις και ένα νέο αμάξωμα με Ενισχυμένα Πλαίσια Σχήματος Δακτυλίου και βελτιωμένη ασφάλεια στη σύγκρουση. Δεν ήταν μόνο πιο απολαυστικό στην οδήγηση, είχε και μοναδικό στιλ υποστηριζόμενο από λειτουργικότητα, ήταν ένα όχημα που θα μπορούσε να διεκδικήσει την προσωπικότητα του οδηγού.
2000.10 Λανσάρεται η νέα γκάμα Impreza WRX STi
2002.01 Λανσάρεται το Impreza Sports Wagon Type Euro
2003.12 Λανσάρονται τα WRX Sti και WRX “2003 V-Limited” προς τιμήν του 2003 WRC Driver's Championship
2004.07 2004 Λανσάρεται η ειδική έκδοση WRC Rally Japan “WR-Limited 2004”
2005.01 Λανσάρεται το “S203” από την STI* *SUBARU TECNICA INTERNATIONAL INC.
2005.08 2005 Λανσάρεται η ειδική έκδοση WRC Rally Japan “WR-Limited 2005”
2006.01 Λανσάρεται το “S204” από την STI* *SUBARU TECNICA INTERNATIONAL INC.
Ονομασία: η λέξη “εντύπωση” στα αγγλικά.
Λανσάρισμα του Traviq
Ονομασία: συνδυασμός των λέξεων TRAVEL και QUICK.
Πλήρης αλλαγή μοντέλου για το Forester, παρουσιάζεται το νέο Forester cross-over SUV
Βασισμένο στο concept του "Crossover SUV για κάθε έδαφος", το Forester εξελίχθηκε για να προσφέρει κορυφαία δυναμική στην κατηγορία Crossover SUV. Στην ουσία συνδυάζει τα πλεονεκτήματα τόσο ενός SUV όσο και ενός επιβατικού αυτοκινήτου, αλλά έχει επίσης σχεδιαστεί για να καλύπτει τις διάφορες ανάγκες της καθημερινότητας με ένα ενιαίο μοντέλο.
2002.10 Λανσάρεται το Forester Cross Sports 2004.02 Λανσάρεται το Forester STi Version 2004.07 2004 Λανσάρεται η ειδική έκδοση WRC Rally Japan “WR-Limited 2004” 2005.12 Λανσάρεται η ειδική έκδοση “AIRBREAK”
Ονομασία: στα Αγγλικά "ο άνθρωπος που ζει στο δάσος.”
Παρουσίαση της εξέλιξης του Legacy B4 (Sedan) CNG
Λανσάρισμα του Subaru Baja στην Αμερική (USA)
Πλήρης αλλαγή μοντέλου για το Legacy
Το Legacy της τέταρτης γενιάς είχε ως στόχο να είναι ένα αυτοκίνητο επόμενης γενιάς κρατώντας την παράδοση που είχε μέχρι τότε και βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση του μοναδικού Symmetrical AWD γύρω από τον κινητήρα Boxer. Το Legacy της τέταρτης γενιάς είχε μια πιο σπορ εμφάνιση και πιο κομψό σχήμα αμαξώματος. Το στιλ του βελτιώθηκε επίσης μέσω της αισθητικής και λειτουργικής ομορφιάς του, όπως π.χ. τα LED φλας που ήταν ενσωματωμένα στους πλευρικούς καθρέφτες. Το εσωτερικό ήταν σχεδιασμένο για να προσφέρει υψηλής ποιότητας και σπορ εξοπλισμό, το μέγεθος του αμαξώματος ήταν βέλτιστο και έφερε βελτιωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, καθώς και εξαιρετικό χειρισμό και επιδόσεις οδήγησης.
2005.01 Λανσάρεται το B4 “Blitzen 2005 MODEL”
2005.12 Λανσάρονται τα “Blitzen 2006 MODEL” Touring Wagon και B4
Ονομασία: από την Αγγλική λέξη LEGACY για να περάσει το μήνυμα "μεταφέρουμε την παράδοσή μας".
Λανσάρισμα της 3ης γενιάς Outback
Το Outback βασίστηκε στο σπορ εξωτερικό του Legacy Wagon και έφερε ειδικά σχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, μεγάλους λασπωτήρες και πλαϊνές επενδύσεις που του έδιναν ξεχωριστή αίσθηση ελέγχου και κύρους. Με απόσταση 200 χιλιοστών από το έδαφος το αυτοκίνητο είχε εξαιρετική οδηγική απόδοση σε κάθε είδος δρόμου, ακόμα και στους πιο σκληροτράχηλους. Το Outback επαναπροσδιόρισε την έννοια του ορισμού "crossover".
Ονομασία: από την αγγλική λέξη που σημαίνει “Η τεράστια Αυστραλιανή ύπαιθρος.”
Λανσάρισμα του Justy G3X στην Ευρώπη
Το G3X Justy* εισήχθη στην ευρωπαϊκή αγορά ως βασικό μοντέλο για την κατηγορία crossover. Οι οδηγοί απολάμβαναν την σπορτίβικη αίσθηση της οδήγησης για την οποία είχε γίνει γνωστή η Subaru και όλη η γκάμα ήταν εξοπλισμένη με κινητήρες DOHC και δυναμική σχεδίαση. Το G3X Justy ήταν διαθέσιμο ως τετρακίνητο με AWD και κινητήρα DOHC 1,3 ή 1,5 λίτρων με σύστημα VVT (variable valve timing), καθώς και δικίνητο με κινητήρα diesel turbo 1,3 λίτρων. Σε συνδυασμό με την απόσταση των 170 χιλιοστών από το έδαφος, οι επιδόσεις του ήταν εξαιρετικές, τόσο σε off-road όσο και στους αυτοκινητόδρομους.
* Παράγεται από την Magyar Suzuki (Ουγγαρία)
Ονομασία: από την αγγλική λέξη "Just" και υπονοεί ότι το αυτοκίνητο είναι "σωστό", "τέλειο", "ιδανικό" και "ό,τι ακριβώς πρέπει".
Η Subaru εισάγει νέο σλόγκαν: Think. Feel. Drive.
Παρουσίαση του Subaru R2
2004.11 Το Subaru R2 παίρνει το βραβείο “Special Award for Best Mini Passenger Car” στον Ιαπωνικό θεσμό 2005 RJC Car of the Year 2005.11 Λανσάρεται η ειδική έκδοση “Refl” 2008.06 Αλλαγές στο μοντέλο
Ονομασία: Η χρήση του απλού και αποτελεσματικού συμβόλου επαναπροσδιόρισε τα minicars του παρελθόντος και συνέβαλε στην ενίσχυση της εικόνας τους. Ξαναχρησιμοποιώντας ένα όνομα μοντέλου που είχε δοθεί το 1969 όχι μόνο ενίσχυσε το όνομα, αλλά και την παράδοση της Subaru στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Παρουσίαση του Subaru R1
2005.11 Ελαφριές αλλαγές και λανσάρισμα της έκδοσης new “S”
2006.11 Mικρές αλλαγές
2009.11 Λανσάρεται η ειδική έκδοση “Premium Black Limited”
Ονομασία: Χρησιμοποιήθηκε το γράμμα “R” για να προσδιορίσει τα minicar της Subaru. Η διαφορά μεγέθους με το “R2” τονίστηκε με τους αριθμούς “1” και “2.”
Λανσάρισμα του Subaru B9 Tribeca
Το μεγαλύτερο μοντέλο της σειράς Subaru, το ολοκαίνουργιο Subaru B9 Tribeca, αποκάλυψε την ευρυχωρία του με τις ευέλικτες ρυθμίσεις των καθισμάτων σε τρεις σειρές για επτά επιβάτες. Ο σπορ και δυναμικός εξωτερικός σχεδιασμός τόνιζε την αντίθεση με το εκλεπτυσμένο εσωτερικό του που απέπνεε την άνεση και την ασφάλεια που παρείχε το μεγάλο μοντέλο της Subaru.
SI-DRIVE (SUBARU Intelligent Drive)
Παρουσίαση του νέου Mini Car Subaru Stella
Η αγορά των μίνι αυτοκινήτων της Ιαπωνίας επεκτεινόταν σταθερά καθώς οι καταναλωτές εκτιμούσαν όλο και περισσότερο την ευκολία χρήσης και την οικονομία καυσίμων που προσέφεραν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Αξιοποιώντας αυτή την ευκαιρία, η FHI ανέπτυξε το Stella, ένα minicar με έμφαση στο ευρύχωρο εσωτερικό, στην ευκολία χρήσης, με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου στην κατηγορία του, καθώς και ομαλή επιτάχυνση χάρη στον 4-κύλινδρο κινητήρα της Subaru των 660cc και ένα νέο σύστημα μετάδοσης, το i-CVT (έξυπνη συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση).
2009.-- Subaru Plug-in STELLA Concept: το νέο Πρωτότυπο Ηλεκτρικό Όχημα, παρουσιάζεται στη Σύνοδο των G8 στο Hokkaido Toyako
2009.04 Εξελίσσεται το Πρωτότυπο Subaru Plug-in STELLA, 15 οχήματα του οποίου παρέχονται στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ιαπωνία
2009.06 Λανσάρεται στην Ιαπωνία το Subaru Plug-in STELLA EV
Ονομασία: Τα "Αστέρια" στα ιταλικά. Σχεδιασμένο για να φωτίζει την ημέρα κάθε πελάτη.
Παρουσίασης της 3ης γενιάς Impreza
Η τρίτη γενιά Impreza δημιουργήθηκε με κεντρική ιδέα το "νέο στιλ άνεσης" υιοθετώντας ένα βελτιωμένο 5-πορτο σύνολο βασισμένο στην ομαλή οδήγηση και στο υψηλό επίπεδο ασφάλειας που παρείχε ο συνδυασμός της βασικής τεχνολογίας της Subaru: του κινητήρα Boxer και του νέου στησίματος του αυτοκινήτου. Το νέο Impreza, που διέθετε τρία χαρακτηριστικά σε ένα - "Κομψή σχεδίαση", "Ευκολία στη χρήση" και "Αξιόπιστη, ελεγχόμενη και ευχάριστη οδήγηση", καθόρισε ένα νέο παγκόσμιο πρότυπο στην οδήγηση.
2007.04 Το ολοκαίνουργιο Subaru Impreza αποκαλύπτεται στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Νέας Υόρκης
2007.10 Λανσάρεται ανανεωμένο μοντέλο “WRX STI”
2008.10 Λανσάρισμα του τροποποιημένου 4-πορτου “Impreza Anesis*” * ANESIS: Ελληνική λέξη για “άνεση" “χαλάρωση” και “ασφάλεια”
2010.01 Λανσάρεται το “S205” από την STI* *SUBARU TECNICA INTERNATIONAL INC.
2010.04 Το πρωτότυπο 4-πορτο WRX STI πετυχαίνει χρόνο 7:55:00 στο Nordschleife (“Northern Loop”) του Nurburgring, Γερμανία
2010.06 Λανσάρεται το τροποποιημένο μοντέλο crossover “Impreza XV*1” *1: XV, συντομογραφία για X = Crossover, V = Vehicle (όχημα)
2010.07 Λανσάρεται το 4-πορτο τροποποιημένο “WRX STI”
2011.11 Λανσάρεται το “S206” από την STI* *SUBARU TECNICA INTERNATIONAL INC.
Ονομασία: η λέξη “εντύπωση” στα αγγλικά.
Παρουσίαση του νέου Subaru Tribeca
Λανσάρισμα του νέου Justy της Subaru στην ευρωπαϊκή αγορά
Νέο μοντέλο για την Ευρώπη.
Το νέο Justy προσέφερε στους οδηγούς εξαιρετικό έλεγχο και ευρύχωρο εσωτερικό, σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου και την φιλική προς το περιβάλλον λειτουργία χάρη στον κινητήρα 1.0 λίτρων. Το Justy κυκλοφόρησε σε δύο εκδόσεις: το σπορ "1.0S" και το εξαιρετικά πρακτικό "1.0E". Και οι δύο είχαν την κίνηση στους εμπρός τροχούς και χειροκίνητο 5-τάχυτο κιβώτιο για ευχάριστο και ευκίνητο χειρισμό.
Ονομασία: από την αγγλική λέξη "Just" και υπονοεί ότι το αυτοκίνητο είναι "σωστό", "τέλειο", "ιδανικό" και "ό,τι ακριβώς πρέπει".
Λανσάρισμα της νέας γενιάς crossover “NΕΟ Forester”
Βασίστηκε στο concept "Καλύτερη ισορροπία για σπορτίβικη ζωή" και περιείχε βελτιώσεις που συνέβαλαν σε ένα πιο ενεργό και διασκεδαστικό τρόπο οδήγησης. Το Forester 3ης γενιάς εξελίχτηκε δίνοντας προτεραιότητα στην μίξη τριών βασικών στοιχείων, του "εύκολου στη χρήση συνόλου", της "συνολικής απόδοσης" που υποστηρίζεται από την σταθερότητα του Symmetrical AWD και από την "φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά".
2010.10 Λανσάρεται ανανεωμένο μοντέλο και επιπλέον έκδοση “S-EDITION”
Ονομασία: στα Αγγλικά "ο άνθρωπος που ζει στο δάσος.”
50 Χρόνια Subaru
Ανακοίνωση εξέλιξης του νέου ηλεκτρικού Concept οχήματος “Plug-in SUBARU STELLA”
Παρουσίαση του νέου 7-θέσιου μοντέλου Subaru EXIGA
2007.10 Παρουσίαση του νέου 7-θέσιου Touring “EXIGA Concept” στο 40ο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τόκυο 2007
2009.09 Σημαντική ανανέωση του Exiga
2010.08 Ανανέωση του Exiga
2011.06 Ανανέωση του Exiga
2012.07 Ανανέωση του Exiga με τον εξοπλισμό του συστήματος Προληπτικής Ασφάλειας “EyeSight (εκδ.2)”
Ονομασία: για τη συναρπαστική και δραστήρια εικόνα που απέπνεε.
Λανσάρεται το νέο compact όχημα DEX
Το Dex σχεδιάστηκε με βάση το concept του "Square Utility Compact". Εστιάζοντας στην καθημερινή ευκολία χρήσης και το μοναδικό σχεδιασμό που απαιτείται γι' αυτή την κατηγορία, η Subaru οδηγήθηκε σε ένα μοντέλο που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στον τρόπο ζωής των ανθρώπων "που αναζητούν ένα ευχάριστο όχημα για την καθημερινή οδήγηση στην πόλη."
Ονομασία: Βγαίνει από τη λέξη "επιδεξιότητα" και επικοινωνεί ένα σπορτίβικο, έξυπνο σχεδιασμό.
Λανσάρισμα 5ης γενιάς Legacy
Η βασική γκάμα του Legacy κυκλοφόρησε με πλήρη αλλαγή μοντέλου. Η 5η γενιά Legacy χτίστηκε γύρω από την έννοια "Grand Touring Innovation" με την αποκλειστική τεχνολογία της διάταξης του Symmetrical AWD και του κινητήρα Boxer. Οι επιδόσεις και η ασφάλεια ενισχύθηκαν ακόμη περισσότερο, η άνεση ήταν μεγαλύτερη για όλους τους επιβάτες και η οδήγηση φιλική προς το περιβάλλον. Αυτή η γενιά Legacy έφερε τις νέες τεχνολογίες CVT "Lineartronic" και "Mount Cradle Frame".
2010.05 Το Σύστημα Προληπτικής Ασφάλειας “EyeSight (εκδ.2)” εγκαθίσταται και στο Legacy/Outback (Ιαπωνικών Προδιαγραφών) 2012.05 Λανσάρισμα του “2.0GT DIT” με 2.0-λιτρο Boxer DOHC DIT κινητήρα
Ονομασία: από την Αγγλική λέξη LEGACY για να περάσει το μήνυμα "μεταφέρουμε την παράδοσή μας".
Λανσάρισμα 4ης γενιάς Outback
Η βασική γκάμα του Legacy/Outback κυκλοφόρησε με πλήρη αλλαγή μοντέλου. Tο Outback 4ης γενιάς κατασκευάστηκε με βάση τη φιλοσοφία του "Grand Touring Innovation" και την αποκλειστική τεχνολογία της διάταξης του Symmetrical AWD σε συνδυασμό με τον κινητήρα Boxer. Οι επιδόσεις και η ασφάλεια ενισχύθηκαν ακόμη περισσότερο, η άνεση ήταν μεγαλύτερη για όλους τους επιβάτες και η οδήγηση φιλική προς το περιβάλλον. Αυτή η γενιά Outback έφερε τις νέες τεχνολογίες CVT "Lineartronic" και "Mount Cradle Frame".
2010.05 Το Σύστημα Προληπτικής Ασφάλειας “EyeSight (εκδ.2)” εγκαθίσταται και στο Legacy/Outback (Ιαπωνικών Προδιαγραφών)
Ονομασία: από την αγγλική λέξη που σημαίνει “Η τεράστια Αυστραλιανή ύπαιθρος.”
2010’s
Το 4-πορτο prototype WRX STI πέτυχε χρόνο γύρου 7:55:00 στο Nordschleife (“Βόρειος Κύκλος”) στο Nurburgring, Γερμανία.
Λανσάρισμα 2ης γενιάς Pleo
Tο concept πίσω από το νέο Pleo ήταν "εξαιρετική πρακτικότητα και οικονομία στο ιδανικό μέγεθος" και ήταν ένα minicar σχεδιασμένο να είναι ευκολοδήγητο, απλό και όμορφο. Η πρακτικότητα και η οικονομία σε ένα άνετο εσωτερικό χώρο και με εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου το καθιστούν ιδανικό minicar στην καθημερινή οδήγηση. Όλα τα μοντέλα με ατμοσφαιρικό κινητήρα καλύπτονταν από την κρατική επιχορήγηση των οικολογικών αυτοκινήτων, μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών που επικεντρώνονταν στην προστασία του περιβάλλοντος.
2012.12 Λανσάρεται το νέο minicar Pleo Plus
Ονομασία: από τη λατινική λέξη “Περισσότερο, ολοκλήρωση.”
Παρουσίαση νέου minicar LUCRA
2012.01 Τροποποίηση της γκάμας LUCRA. Εξοπλίζεται με το σύστημα Idle Stop
2012.05 Λανσάρεται το μοντέλο LUCRA Custom minicar με κινητήρα turbo
Ονομασία: Από τα πρωτογράμματα των λέξεων “Large” “Utility” “Comfort” “Relax” “Active.”
Λανσάρισμα μοντέλων Impreza WRX 2011
Η FHI λανσάρει το νέο σλόγκαν “Confidence in Motion” που σηματοδοτεί τη νέα εποχή Subaru.
Λανσάρισμα του νέου Subaru TREZIA
2011.11 Modified special edition model “Sport Limited” released
2012.08 Minor changes. Paddle-shift added to 1.5-litre models
Naming: From the English word “Treasure” and implying a driving experience like none other.
Παρουσίαση του επανασχεδιασμένου minicar Stella
Το νέο Stella σχεδιάστηκε με το concept "Μικρό - Έξυπνο - Δυναμικό" και ήταν ένα συμπαγές αυτοκίνητο με ευρύχωρο εσωτερικό, εύκολο χειρισμό και εξαιρετική απόδοση καυσίμου.
2013.01 Κυκλοφορεί το Stella με εξοπλισμό το πρώτο σύστημα αποφυγής συγκρούσεων για minicar 2013.08 Stella Custom εξοπλισμένο και με “Smart Assist” στο σύστημα αποφυγής συγκρούσεων
Ονομασία: Τα "Αστέρια" στα ιταλικά. Σχεδιασμένο για να φωτίζει την ημέρα κάθε πελάτη.
Το Subaru WRX STI κερδίζει στην κατηγορία SP3T του 24ωρου αγώνα στο Nurburgring.
Εξέλιξη της 4ης γενιάς του νέου Impreza
H τέταρτη γενιά του νέου Impreza εξελίχθηκε κάτω από την ομπρέλα του επαναπροσδιορισμού των αξιών και της ποιότητάς του. Σκοπός του ήταν να προσφέρει ένα νέο επίπεδο που δεν υπήρχε μέχρι αυτή τη στιγμή. Η υψηλή αξιοπιστία, ο χειρισμός ακριβείας και τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του Subaru Symmetrical AWD σε συνδυασμό με τον κινητήρα Boxer - μεταξύ πολλών άλλων - έχουν δημιουργήσει ένα παγκόσμιας αναγνώρισης και υψηλού επιπέδου αυτοκίνητο που επιπλέον αύξησε τον σπορτίβ χαρακτήρα του.
2010.11 Αποκαλύπτεται το “Subaru Impreza Concept” στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου 2010 του Λος Άντζελες. 2011.04 Η Subaru εκθέτει το ολοκαίνουργιο Impreza στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης. 2013.03 Παγκόσμια Πρεμιέρα του “SUBARU WRX CONCEPT” στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου 2013 της Νέας Υόρκης.
Ονομασία: Η “Εντύπωση” στα αγγλικά.
Η Subaru γιορτάζει τα 40 Χρόνια Παραγωγής οχημάτων με AWD.
*1 συμπεριλαμβάνεται η παραγωγή των οχημάτων με μη μόνιμη τετρακίνηση
Το εργοστάσιο Gunma Oizumi της FHI κλείνει 30 χρόνια παραγωγής.
Τέλος της παραγωγής των minicars
Η φημισμένη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία της Subaru χρονολογείται από το 1958 με την κυκλοφορία του "Subaru 360." Τα Minicars υπήρξαν βασικά μοντέλα της μάρκας Subaru, κάνοντας σχεδόν 8 εκατομμύρια μονάδες πωλήσεις από εννέα διαφορετικές γραμμές μοντέλων που παρήχθησαν για πάνω από 54 χρόνια. Με τα χαρακτηριστικά που περιλαμβάνουν το τετρακίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και το CVT, τα minicars της Subaru αναγνωρίστηκαν για την λειτουργικότητα και την πρακτικότητα εξίσου με τα άλλα επιβατικά και επαγγελματικά μοντέλα.
Λανσάρισμα του “SUBARU BRZ”
Τοποθετώντας τον κινητήρα Subaru Boxer όσο το δυνατόν χαμηλότερα στο πλαίσιο και πιο κοντά στο κέντρο του, μεγιστοποιήθηκαν τα εγγενή πλεονεκτήματα του Boxer, όπως το χαμηλό κέντρο βάρους, το μικρό βάρος και το συμπαγές μέγεθος. Το κέντρο βάρους του Subaru BRZ είναι ένα από τα χαμηλότερα στον κόσμο. Πρόκειται για ένα διασκεδαστικό σπορ αυτοκίνητο με το οποίο κάθε οδηγός θα μπορούσε να απολαμβάνει την οδήγηση με ηρεμία.
2011.09 “ΠΡΟΛΟΓΟΣ - To SUBARU BRZ - BOXER Sports Car Αρχιτεκτονική II -” αποκαλύπτεται στην 64η Διεθνή Έκθεση Φρανκφούρτης.
2011.11 To “SUBARU BRZ CONCEPT - STI -” κάνει την Παγκόσμια Πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες
2011.12 Το SUBARU BRZ αποκαλύπτεται στη 42η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Tokyo
2012.05 Το Subaru BRZ ονομάζεται “VDI Car of the Year” για το 2012 από τα βραβεία Vehicle Dynamics International Awards
Ονομασία: Το όνομα “BRZ” βγαίνει από τα “Κινητήρας Boxer” “Rear-wheel drive (Πίσω οδήγηση)” “Zενίθ”. Περιείχε επίσης το πάθος της Subaru για το ιδανικό σπορ αυτοκίνητο με την βασική τεχνολογία της Subaru: τον κινητήρα Boxer.
Η Subaru Indiana Automotive Inc. (SIA) γίνεται η πρώτη αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία που πιστοποιείται με ISO 50001.
Το ISO 50001 περιγράφει τις διεθνώς αναγνωρισμένες απαιτήσεις για συστήματα διαχείρισης ενέργειας (EnMS). Το πρότυπο παρέχει στις εταιρείες στρατηγικές διαχείρισης για την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση του κόστους.
Λανσάρισμα του νέου “SUBARU XV”
Η βασική ιδέα του προϊόντος που ενέκρινε η Subaru για το XV ήταν η "Απόδραση στην πόλη". Συγκεκριμένα, ένα όχημα που ταιριάζει απόλυτα με τη συναρπαστική, ζωντανή και χωρίς στρες χρήση της πόλης. Έτσι, η Subaru εξισορρόπησε τους βέλτιστους παράγοντες επιδόσεων, όπως η αποδοτικότητα καυσίμου και η ευχάριστη οδήγηση (Fun to Drive) με ένα κομψό, ιδιαίτερα διακριτικό εξωτερικό σχεδιασμό.
Παρουσίαση της 4ης γενιάς Forester
Εξελίσσεται το νέο Forester που θα προσφέρει “την πραγματική αξία ενός SUV” με πυρήνα την τεχνολογία Symmetrical AWD της Subaru. Βελτιώνονται οι βασικοί τομείς επιδόσεων - οδήγηση, ασφάλεια και μέριμνα για το περιβάλλον - για να δώσουν περισσότερη απόλαυση οδήγησης στο SUV και να βελτιώσουν σημαντικά έναν τρόπο οδήγησης και μετακίνησης χωρίς άγχος.
Βγαίνει το πρώτο Subaru XV από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στην Μαλαισία
Λανσάρεται το υβριδικό “SUBARU XV CROSSTREK HYBRID”
60 χρόνια Fuji Heavy Industries Ltd.
Η Subaru φτάνει το ορόσημο των 20 εκατομμυρίων οχημάτων στην Ιαπωνία
Λανσάρισμα του νέου “WRX”
Πίσω από το ολοκαίνουργιο WRX, βρισκόταν η ιδέα "Pure Power in Your Control". Στην πράξη δηλαδή ήταν η δυνατή ισχύς και η εξαιρετική φιλικότητα προς το περιβάλλον του 2.0-λίτρου Boxer κινητήρα turbo άμεσου ψεκασμού "DIT" που συνδυάστηκαν με αμάξωμα και σασί αυξημένης ακαμψίας. Στο στάνταρ εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο προστέθηκε και η νέα επιλογή του Sport Lineartronic CVT.
Λανσάρισμα του “LEVORG”
Το νέο sports tourer Levorg προέκυψε από την δέσμευση της Subaru για οδηγική απόλαυση και πρακτική, απολαυστική οδήγηση χωρίς άγχος, ακόμη και σε μεγάλες αποστάσεις. Το Levorg είναι η ενσάρκωση των πολυετών επιτευγμάτων της Subaru και συμβολίζει τα καινοτόμα πρότυπα της Subaru. Συνδυάζει ομαλή και ζωντανή ισχύ, με έξοχο και κομψό σχεδιασμό και άφθονους χώρους.
Λανσάρισμα του νέου WRX STI
Λανσάρεται το νέο WRX STI με Boxer κινητήρα turbo 2.5 λίτρων, S-AWD, 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό (DCCD), ισχύ 300ΗΡ, 3-mode SI-DRIVE και πλήθος νέων βοηθητικών ηλεκτρονικών λειτουργιών. Το νέο WRX STI συνδυάζει όλη την γνώση της αγωνιστικής πορείας της Subaru στα Ράλι με την τελευταία τεχνολογία της, για να απογειώσει την έννοια της απολαυστικής οδήγησης.
Λανσάρισμα της 6ης γενιάς “Legacy”
The new Legacy ushered in the sixth generation of its model, a full 25 years since the first generation Legacy was released in 1989. The Legacy's polish gave it universal appeal as a true sports sedan providing trust-inspiring driving excitement, an inspiration to drivers to dream bigger and imagine a fuller lifestyle.
Λανσάρισμα 5ης γενιάς "Outback"
It was the 5th generation of this model since the original version appeared in 1995. The common value linking all these models has been the crossover concept, which integrates the strengths of passenger car and SUV. In developing each generation, Subaru has consistently sought to deliver a presence and value that reflects its flagship crossover model.
Μεταφορά των κεντρικών γραφείων της εταιρείας στο νέο κτίριο Ebisu Subaru
Το 2015 το WRX STI κερδίζει στην κατηγορία του στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring
Η Subaru πιάνει το ορόσημο της παραγωγής 15 εκατομμυρίων οχημάτων AWD
Αναγγέλεται η “Παγκόσμια Πλατφόρμα Subaru”
Η Subaru κλείνει 50 χρόνια παραγωγής κινητήρων “BOXER”
Και αυτή τη χρονιά, το WRX STI κερδίζει στην κατηγορία του στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring
Το Subaru 360 Model K111 ορίζεται ως στοιχείο Μηχανολογικής Κληρονομιάς
Λανσάρισμα 5ης γενιάς “Impreza”
It employed the completely revamped Subaru Global Platform architecture for the first time, significantly enhancing the body and chassis rigidity and strength. The Impreza was the first production model to fully incorporate the DYNAMIC x SOLID design philosophy. It also featured a greatly enhanced interior and exterior finish as a next-generation C segment model.
Βγαίνει το πρώτο Impreza από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Subaru στην Indiana, ΗΠΑ
Μετονομασία της FHI σε SUBARU CORPORATION
Παρουσίαση του νέου ”SUBARU XV”
Αντιπροσωπεύοντας την πρώτη πλήρη αλλαγή μοντέλου από αυτό της πρώτης γενιάς (2012), το νέο μοντέλο προσέφερε ιδιαίτερο σχεδιασμό και βελτιωμένη οδηγική ικανότητα στο κακό οδόστρωμα ενώ υιοθέτησε την ολοκαίνουργια πλατφόρμα της Subaru για την επίτευξη παγκόσμιας κλάσης ασφάλειας και την αποφυγή του κινδύνου καθώς και σημαντικές εξελίξεις στα χειριστήρια του οδηγού και στην άνεση οδήγησης.
Η Subaru λανσάρει το “Subaru Forest Project” για την Προστασία των Δασών στην Ιαπωνία
Δηλώνοντας ότι, “Η γη, ο ουρανός και η φύση είναι στην ουσία το εργαστήριο της Subaru,” η Subaru θεωρεί το οικοσύστημα του πλανήτη είναι ύψιστης σημασίας για τη μελλοντική βιωσιμότητα της κοινωνίας. Tο "Subaru Forest Project" περιλαμβάνει τη φύτευση νέων δένδρων, ή την αραίωση και άλλες δραστηριότητες διατήρησης του περιβάλλοντος στα δάση που ανήκουν στην Εταιρεία. Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (CSR), η Subaru στοχεύει να προσφέρει "Απόλαυση και ξεγνοιασιά", συμβάλλοντας παράλληλα στη βελτίωση της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.
Παρουσίαση του νέου ASCENT (7/8-θέσιο SUV)
Το ολοκαίνουργιο Ascent τροφοδοτείται από έναν ολοκαίνουριο τετρακύλινδρο κινητήρα turbo με βενζινοκινητήρα 2.4-λίτρων, που προσφέρει οδηγική ευελιξία και οικονομία καυσίμου ίση ή καλύτερη από αυτή των 6κύλινδρων κινητήρων. Προσφέρεται με στάνταρ την τεχνολογία EyeSight Driver Assist, την συμμετρική τετρακίνηση και το X-Mode. Το ολοκαίνουργιο Ascent κατασκευάζεται στο αμερικανικό εργοστάσιο της Subaru, Subaru of Indiana Automotive, Inc.
60 χρόνια SUBARU
Λανσάρισμα του νέου Forester
Ως ένα από τα κορυφαία μοντέλα της Subaru, το ολοκαίνουργιο Forester επιτρέπει σε όλους τους επιβάτες να μοιράζονται την άνεση και την απόλαυση, εξισορροπώντας τον εύκολο χειρισμό με το ευρύχωρο εσωτερικό και τα φιλικά προς το χρήστη χαρακτηριστικά. Συνδυάζει την ανθεκτικότητα ενός SUV με την άνεση και την ευκολία, σύμφωνα με τη φιλοσοφία σχεδίασης της Subaru "Dynamic x Solid".
Δομημένο πάνω στην Παγκόσμια Πλατφόρμα της Subaru, το καινούργιο Forester επιτυγχάνει κορυφαία ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης και στην αποφυγή κινδύνων. Η άψογη οδηγικότητα υποστηρίζεται από τις βασικές τεχνολογίες της Subaru όπως το EyeSight, το σύστημα υποβοήθησης της οδήγησης, το Symmetrical All-Wheel Drive που συνδυάζεται με ένα νέο κινητήρα 2.5 λίτρων κινητήρα Boxer άμεσου ψεκασμού 2,5 λίτρων και το X-Mode για ακόμα καλύτερη ευκολία οδήγησης σε όλα τα εδάφη.
Το Subaru WRX STI κερδίζει στην κατηγορία SP3T στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring
Πρόκειται για την 5η νίκη στην κατηγορία SP3T για την ομάδα Subaru / STI, μια νίκη που αποτελεί απόδειξη των αδιαμφισβήτητων επιδόσεων του Subaru WRX STI.