Το Symmetrical AWD, που αποτελείται από έναν διαμήκως τοποθετημένο κινητήρα SUBARU BOXER που επιτυγχάνει χαμηλό κέντρο βάρους και ένα συμμετρικά σχεδιασμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης AWD, είναι το σύστημα στο οποίο έχει επικεντρωθεί η Subaru για την καλύτερη σταθερότητα, ασφάλεια και απόδοση στην οδήγηση...
Symmetrical AWD
Symmetrical AWD, το σύστημα τετρακίνησης της Subaru. Το πλέον σημαντικό χαρακτηριστικό του είναι ότι το σύστημα μετάδοσης κίνησης, ο πυρήνας του οποίου είναι ο κινητήρας SUBARU BOXER, είναι συμμετρικά τοποθετημένο σε ευθεία γραμμή. Με αυτή τη διάταξη οι τέσσερις τροχοί μοιράζονται το βάρος εξίσου και η ιδιότητα των ελαστικών να "αγκαλιάζουν" το δρόμο είναι εξαιρετική, επιτυγχάνοντας εξαιρετικές οδηγικές επιδόσεις. Επιπλέον, με το Symmetrical AWD, το βαρύ κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκεται κοντά στο κέντρο του οχήματος ενώ ο κινητήρας είναι ελαφρύς, συμπαγής και χαμηλού κέντρου βάρους κινητήρας SUBARU BOXER. Λόγω της εξαιρετικής ισορροπίας βάρους, η ροπή αδράνειας είναι χαμηλή στο στρίψιμο και το φρενάρισμα, με αποτέλεσμα μία ανώτερη οδική συμπεριφορά. Ταυτόχρονα, καθώς το όχημα είναι σταθερό και άνετο, ο οδηγός απολαμβάνει μια συνολικά ευχάριστη οδήγηση.
Ένας μηχανισμός όπως κανένας άλλος που προσφέρει ιδανικές επιδόσεις
Είναι σταθερό ακόμα και σε ξαφνική κακοκαιρία. Προκαλεί τους πιο κακοτράχαλους δρόμους. Ακολουθεί την προβλεπόμενη πορεία. Και σας επιτρέπει να οδηγείτε με αυτοπεποίθηση ανεξάρτητα από τις οδηγικές σας ικανότητες. Ο αρχικός πυρήνας του μηχανισμού της SUBARU ενισχύει τη σταθερότητα, την πρόσφυση και την ευελιξία για να προσφέρει τέτοιες ιδανικές επιδόσεις.
Το SUBARU προσφέρει ξεγνοιασιά ακόμα και σε ξαφνική κακοκαιρία
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης της SUBARU είναι καλά ισορροπημένο με κινητήρα SUBARU BOXER και κιβώτιο ταχυτήτων σε γραμμική και συμμετρική διάταξη που ελαχιστοποιεί τη διαφορά βάρους αριστερά/δεξιά. Αυτό προσφέρει σταθερή οδήγηση για σιγουριά ακόμα και σε μια ξαφνική κακοκαιρία.
Η SUBARU σάς επιτρέπει να προχωρήσετε χωρίς δισταγμό ανεξάρτητα από τον δρόμο μπροστά
Η SUBARU πιστεύει ότι το AWD είναι το ιδανικό σύστημα κίνησης. Καθώς το AWD κατανέμει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, τα ελαστικά πιάνουν σταθερά ακόμη και σε ολισθηρούς ή ανώμαλους δρόμους, επιτρέποντας μία δυναμική οδήγηση.
Η SUBARU σάς επιτρέπει να οδηγείτε με τον τρόπο που επιθυμείτε
With SUBARU, vehicle swaying is controlled in all directions so you can drive smoothly along your intended line even on winding roads or during sudden steering.
Με το SUBARU σας, η ταλάντευση του οχήματος ελέγχεται προς όλες τις κατευθύνσεις, ώστε να μπορείτε να οδηγείτε ομαλά κατά μήκος της κατεύθυνσης που θέλετε ακόμα και σε δρόμους με στροφές ή κατά τη διάρκεια απότομης αλλαγής κατεύθυνσης.
X-Mode
Ένα κουμπί αυξάνει την οδηγική αυτοπεποίθηση και παρέχει προηγμένο έλεγχο. Το νέο διπλό X-Mode φέρνει ένα εντελώς νέο νόημα στην ασφάλεια και τη σιγουριά, ανεξάρτητα από το πόσο τραχύς ή ολισθηρός μπορεί να είναι ένας δρόμος, καθώς λειτουργεί για να συντονίζει τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, το Symmetrical AWD και τα φρένα για ασφαλή οδήγηση σε σχεδόν οποιοδήποτε τύπο εδάφους. Το X-Mode βοηθά σε εκείνες τις περιπτώσεις όπου το όχημα αρχίζει να κινείται πιο γρήγορα καθώς κατηφορίζει, όπως όταν οδηγείτε σε χιονισμένους, λασπωμένους δρόμους ή σε πλαγιές με χαλίκι. Το Hill Descent Control διατηρεί την ταχύτητα του οχήματος, ώστε ο οδηγός να μπορεί να εστιάσει περισσότερο στο τιμόνι.
Ένα σύστημα AWD που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για αυτόματο κιβώτιο 4 ταχυτήτων, για μοντέλα με κιβώτια E-4AT (με χειροκίνητη λειτουργία) και Lineartronic, για να μεγιστοποιήσει την αξιόπιστη οδηγική απόδοση των μοντέλων AWD υπό οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης. Το Lineartronic CVT (Διαρκώς Μεταβαλλόμενη Μετάδοση) χρησιμοποιεί αλυσίδα...
AWD με μεταβλητή κατανομή ροπής
Ένα σύστημα AWD που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, μοντέλα E-5AT (με χειροκίνητη λειτουργία) που παρέχει σπορτίβ οδήγηση και στρίβοντας εξαιρετικά, ενώ παράλληλα διατηρεί τη θεμελιώδη οδηγική σταθερότητα που προσφέρει το Symmetrical AWD. Η κατανομή ροπής έχει ρυθμιστεί 45:55 για τα εμπρός και πίσω ελαστικά. Στέλνοντας...
AWD με κεντρικό διαφορικό συνεκτικού τύπου περιορισμένης ολίσθησης
Ένα σύστημα AWD για χειροκίνητα κιβώτια με απλή διάταξη που αποτελείται από κεντρικό διαφορικό και παχύρρευστο LSD. Η κατανομή ροπής 50:50 μπροστά και πίσω είναι ρυθμισμένη για φυσιολογικές συνθήκες. Έτσι μεγιστοποιείται η πρόσφυση και η οδήγηση με σταθερότητα. Όταν οι εμπρός ή πίσω τροχοί γλιστρήσουν και χαθεί η πρόσφυση, ή η ταχύτητα των τροχών διαφέρει...
Multi-mode DCCD
Το Ελεγχόμενο από τον οδηγό Κεντρικό Διαφορικό (DCCD) επιτρέπει το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού του WRX STI και τον χειρισμό του από τον οδηγό. Προσαρμόζει τόσο έναν ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη όσο και το μηχανικό κλείδωμα ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (LSD) για την κατανομή ροπής στους εμπρός και πίσω τροχούς. Το Auto Mode προσδιορίζει την ιδανική...