Γιατι SUBARU: Ασφαλεια

Παθητική Ασφάλεια

Προστασία στη Σύγκρουση.

Από τότε που δραστηριοποιήθηκε στην παραγωγή αυτοκινήτων, η Subaru έχει επικεντρωθεί στην ανάπτυξη "τεχνολογίας ασφάλειας" για να παρέχει προστασία έναντι των συγκρούσεων. Στα αυτοκίνητα Subaru συμπεριλαμβάνονται πολυάριθμες τεχνολογίες σχεδιασμένες να προστατεύουν όχι μόνο τους επιβάτες αλλά και...

Αμάξωμα με Ατσάλινο Ενισχυμένο Δαχτυλιδωτό Πλαίσιο

Το επίκεντρο της ασφάλειας "Αll-Αround"

Ο σχεδιασμός του αμαξώματος διαθέτει μια δομή σε σχήμα δακτυλίου που συνδέει τις αριστερές και δεξιές κολόνες Α, Β και C μέσω της οροφής και του δαπέδου, σε συνδυασμό με ενισχυμένες πλευρικές ράγες και πλευρικές ποδιές που συνδέουν την...

Μετωπικές/Οπίσθιες Συγκρούσεις

"Βύθιση" του κινητήρα για προστασία των επιβατών

Τα Subaru παραδοσιακά φέρουν κινητήρα SUBARU BOXER. Με ένα εγγενώς χαμηλό κέντρο βάρους, ο κινητήρας αυτός επιτρέπει την τοποθέτηση του κιβωτίου ταχυτήτων και άλλων εξαρτημάτων σε συμμετρική, ευθεία γραμμή στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Αυτός ο σχεδιασμός επιτρέπει στον κινητήρα να γλιστρά - να βυθίζεται - κάτω από το πάτωμα κατά τη μετωπική σύγκρουση και έχει αποδειχθεί πολύ πιο ασφαλής από άλλους κινητήρες, όπου το κιβώτιο ταχυτήτων και άλλα εξαρτήματα συχνά ωθούνται στην καμπίνα κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης. Σχετικά: The SUBARU BOXER Engine

Εξάλειψη τραυματισμών στο κάτω μέρος των ποδιών

Εάν το αυτοκίνητο εμπλακεί σε μετωπική σύγκρουση, τα πεντάλ του αυτοκινήτου συχνά κινούνται προς τα πίσω, τραυματίζοντας το πόδι του οδηγού. Όλα τα αυτοκίνητα της Subaru χρησιμοποιούν πετάλια αυτόματης ανάσυρσης για την ελαχιστοποίηση αυτού του τύπου τραυματισμού ενώ τα υποπόδια ("Footrests" σε μοντέλα AT) χρησιμοποιούν επίσης υλικό απορρόφησης κραδασμών μειώνοντας πιθανό τραυματισμό στα πόδια του οδηγού.

Στιγμιαία ενεργοποίηση αερόσακων

Οι αερόσακοι SRS του καθίσματος του οδηγού και των επιβατών λειτουργούν σε συνδυασμό με τις ζώνες ασφαλείας για την προστασία τους. Είναι διπλωμένοι σε συμπαγές, πολύ μικρό μέγεθος και αποθηκευμένοι στο τιμόνι και το ταμπλό ενώ ενεργοποιούνται στιγμιαία για να σχηματίσουν αερόσακους κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης, παρέχοντας πρόσθετη προστασία στους επιβάτες.

Εμπρός ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου για απρόσμενα ατυχήματα

Οι εμπρός ζώνες ασφαλείας των αυτοκινήτων Subaru έχουν μια σειρά χαρακτηριστικών για πρόσθετη ασφάλεια. Ο προεντατήρας σφίγγει στιγμιαία τη ζώνη ασφαλείας κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης, κρατώντας τους επιβάτες πιο σταθερά στο κάθισμά τους. Ο περιοριστής φορτίου διατηρεί την ένταση στη ζώνη ασφαλείας, μειώνοντας τον τραυματισμό στο στήθος του επιβάτη. Και ο ρυθμιστής ύψους της ζώνης ασφαλείας αλλάζει τη θέση του ιμάντα ώμου ώστε να ταιριάζει σε διαφορετικά μεγέθη σώματος επιβάτη.

Μείωση αυχενικών κακώσεων και τραυματισμών

Τα καθίσματα παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην προστασία των επιβατών σε σύγκρουση από πίσω. Τα μπροστινά καθίσματα στα Subaru ενσωματώνουν μηχανισμούς για τη μείωση των κραδασμών με τρεις τρόπους: (1) Ενεργά προσκέφαλα για να συγκρατείται σταθερά το κεφάλι. (2) Απορρόφηση των κραδασμών στο κεφάλι με προσκέφαλα απορρόφησης ενέργειας με εσωτερική δομή δύο στρώσεων, ελαχιστοποιώντας έτσι την αυχενική κάκωση. (3) Ολόκληρη η πλάτη του καθίσματος απορροφά το σοκ που ρίχνει τους επιβάτες προς τα πίσω, ελαχιστοποιώντας το. Υλικά απορρόφησης κραδασμών έχουν επίσης χρησιμοποιηθεί στην οροφή και σε άλλες επιφάνειες της καμπίνας για τη μείωση της κρούσης που μεταφέρεται στα κεφάλια των επιβατών κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης.

Ζώνες τριών σημείων για περισσότερη ασφάλεια

Όλα τα πίσω καθίσματα των αυτοκινήτων Subaru χρησιμοποιούν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων για να συγκρατούν σταθερά τη μέση και τον θώρακα των επιβατών. Όλα τα άγκιστρα (ISO-FIX) διαθέτουν μηχανισμό παιδικού καθίσματος (ALR).
Η συμμετρική διάταξη της πλατφόρμας του Symmetrical AWD + κινητήρα BOXER προστατεύει τους επιβάτες από τους κραδασμούς χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά όλη τη δομή του πλαισίου σαν ζώνη συντριβής σε περίπτωση σύγκρουσης. Κάθε εξάρτημα μέσα στην καμπίνα έχει σχεδιαστεί καταρχήν με ασφάλεια και έχει κατασκευαστεί με υλικά απορρόφησης κραδασμών
για την προστασία του ευαίσθητου ανθρώπινου σώματος. Αυτή η ιδέα πηγάζει από το γεγονός ότι ακόμη και το μικρότερο στοιχείο του εξοπλισμού μπορεί να γίνει επικίνδυνο εάν υποβληθεί στις υψηλές ενέργειες μιας σύγκρουσης. Επίσης έχουν χρησιμοποιηθεί πεντάλ ασφαλείας και σχήμα καθίσματος που μειώνει τον αυχενικό τραυματισμό από την οπίσθια σύγκρουση.

Πλευρική/Πλαγιομετωπική Σύγκρουση, Ανατροπή

Εξαιρετικά ασφαλές αμάξωμα που βοηθά στην προστασία του χώρου της καμπίνας σε περίπτωση ανατροπής

Κάθε SUBARU διαθέτει εξαιρετική σταθερότητα οδήγησης χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους και στο σύστημα ανάρτησης που προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση. Στην ουσία τα SUBARU έχουν σχεδιαστεί για να έχουν χαμηλό κίνδυνο ανατροπής. Εάν για οποιοδήποτε λόγο το αυτοκίνητο εμπλακεί σε ανατροπή, η υψηλή ακαμψία του ενισχυμένου πλαισίου και η παραμόρφωση των υλικών απορρόφησης κραδασμών συμβάλλουν στην πρόληψη του να τεθεί σε κίνδυνο ο χώρος της καμπίνας. Τα υλικά απορρόφησης κραδασμών που χρησιμοποιούνται σε όλο το εσωτερικό της οροφής και της καμπίνας, οι μπροστινοί πλευρικοί αερόσακοι / αερόσακοι SRS κουρτίνας και άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας συμβάλλουν επίσης στη μείωση τυχόν κρούσεων των κεφαλιών των επιβατών.

Καμία δαπάνη δεν περιορίζεται όταν πρόκειται για την απορρόφηση ενέργειας στην σύγκρουση

Μια δομή απορρόφησης κραδασμών έχει χρησιμοποιηθεί σε κάθε επιφάνεια γύρω από το κάθισμα του οδηγού και του συνοδηγού για καλύτερη προστασία κατά τη σύγκρουση.

Προστασία πρώτης γραμμής σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης

Ενισχυτικές δοκοί έχουν προστεθεί στο πλαίσιο κάθε πόρτας, συμβάλλοντας στην αποφυγή παραμόρφωσης της καμπίνας κατά τη διάρκεια πλευρικών συγκρούσεων και διασφαλίζοντας την ασφάλεια των επιβατών. Αυτές οι δοκοί είναι πλέον στάνταρ σε όλα τα μοντέλα Subaru από το 1993 που κυκλοφόρησε το Legacy δεύτερης γενιάς.

Για την προστασία όλων των επιβατών

Κατά τη διάρκεια μιας πλευρικής σύγκρουσης, οι πλαϊνοί αερόσακοι που βρίσκονται από την εξωτερική μεριά του καθίσματος οδηγού και συνοδηγού ενεργοποιούνται για να προστατεύσουν το θώρακα και τη μέση του καθενός αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια ανατροπής ή πλευρικής σύγκρουσης, οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας ενεργοποιούνται εσωτερικά της οροφής, προστατεύοντας την κεφαλή και το λαιμό του οδηγού, του συνοδηγού και εκείνων που κάθονται στα πίσω καθίσματα. Οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας παρέχουν πολύ μεγαλύτερη προστατευτική περιοχή γύρω από το κεφάλι και είναι αποτελεσματικοί για επιβάτες διαφόρων σωματότυπων.

Τα SUBARU έχουν άκαμπτες δοκούς πλευρικών θυρών στις πόρτες και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου για την προστασία των επιβατών κατά τη διάρκεια πλευρικής σύγκρουσης. Το υψηλό επίπεδο ακαμψίας που παρέχει το ενισχυμένο δαχτυλιδωτό πλαίσιο προστατεύει ολόκληρο τον χώρο της καμπίνας σε περίπτωση σύγκρουσης ή ανατροπής. Η προσθήκη μπροστινών πλευρικών αερόσακων SRS / αερόσακων κουρτίνας SRS και η χρήση υλικών απορρόφησης κραδασμών σε όλο το εσωτερικό βοηθούν στην προστασία του κεφαλιού και του σώματος των επιβατών σε μια καμπίνα σχεδιασμένη εξ ολοκλήρου για τη μείωση των κραδασμών σύγκρουσης.

Προστασία Πεζών και Συμβατότητα

Μειωμένοι τραυματισμοί στα πόδια των πεζών

Γύρω από την περιοχή του μπροστινού προφυλακτήρα, όπου υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα τραυματισμού στα πόδια των πεζών κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος, έχει χρησιμοποιηθεί ειδική δομή απορρόφησης κραδασμών. Η δομή αυτή απορροφά την ενέργεια σύγκρουσης που διαφορετικά θα μεταφερόταν στα πόδια του πεζού, προστατεύοντας έτσι τις αρθρώσεις του γόνατος και άλλα μέρη του σώματος από πιθανό τραυματισμό.

Αυτοκίνητα που είναι κατασκευασμένα με προτεραιότητα τον Άνθρωπο

Σε ένα ατύχημα με δύο αυτοκίνητα, συνήθως το μικρότερο ή το ελαφρύτερο από τα δύο υφίσταται τη μεγαλύτερη ζημιά. Η Subaru κατασκευάζει αυτοκίνητα με ένα αποτελεσματικό πλαίσιο απορρόφησης κραδασμών και επαρκές επίπεδο ασφάλειας έναντι των άλλων αυτοκινήτων, παρέχοντας ταυτόχρονα μια συμπαγή καμπίνα για την προστασία των επιβατών, κρατώντας τους σταθερά στη θέση τους με ζώνες ασφαλείας εξοπλισμένες με προεντατήρες.

Πρόληψη τραυματισμού στην περιοχή του κεφαλιού των πεζών

Οι υαλοκαθαριστήρες εμπρός είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να αποσυνδέονται σε περίπτωση κρούσης. Χάρη στην αρθρωτή τους διάταξη, ο τραυματισμός από τα άκρα του υαλοκαθαριστήρα ελαχιστοποιείται σε περίπτωση που ένας πεζός πέσει πάνω στο καπό του αυτοκινήτου.

Ένα από τα χαρακτηριστικά του κινητήρα BOXER είναι το χαμηλό δομικό προφίλ του. Αυτό επιτρέπει τη δημιουργία χώρου κάτω από το καπό για την απορρόφηση των κραδασμών εάν ένας πεζός πέσει πάνω στο αυτοκίνητο. Ακόμη και οι μεντεσέδες και τα αμορτισέρ αερίου του καπό έχουν σχεδιαστεί για μείωση των κραδασμών και ο μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει δομή που απορροφά την ενέργεια της κρούσης. Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους η SUBARU έχει σχεδιάσει κάθε πτυχή των αυτοκινήτων της για να προστατεύει τους επιβάτες της, καθώς και να κάνει τους πεζούς ασφαλέστερους.

Βραβεία

Παγκόσμιες διακρίσεις ασφάλειας για την Subaru

Διαγράμματα Διάσωσης (Rescue Files)

Εάν κάποια στιγμή, απευκταία για όλους, απαιτηθεί πρόσβαση προς τους επιβάτες, έχουμε δεσμευτεί να ελαχιστοποιήσουμε και αυτόν τον χρόνο. Διαθέτοντας στον πιο κάτω σύνδεσμο "Rescue Sheet" συγκεκριμένες πληροφορίες των συστημάτων ασφαλείας των οχημάτων μας, παρέχουμε στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης τις θέσεις των σημαντικών εξαρτημάτων στο όχημα, έτσι ώστε να είναι δυνατή η γρήγορη και ασφαλής πρόσβαση στους επιβάτες. Οι πυροσβεστικές δυνάμεις και οι διασώστες μπορούν να κατεβάσουν το ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ του αντίστοιχου οχήματος από τους πιο κάτω συνδέσμους: