Γιατι SUBARU: Ασφαλεια

Προληπτική Ασφάλεια

Ενισχύουμε την ασφαλέστερη οδήγηση με προηγμένη τεχνολογία.

Μπορούμε να πούμε ότι η εξάλειψη του ατυχήματος είναι ο απώτερος στόχος κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων. Ως εκ τούτου, εδώ και πάνω από 20 χρόνια, η Subaru έχει αναπτύξει τη στερεοσκοπική κάμερα και το ραντάρ, δημιουργώντας προηγμένες τεχνολογίες ασφαλείας όπως το "EyeSight". Η Subaru συνεχίζει να εξελίσσεται στο μέλλον για να ενισχύσει την σιγουριά στην οδήγηση του αυτοκινήτου.

EyeSight

Ένα δεύτερο ζευγάρι μάτια.

Η Subaru έχει αφοσιωθεί στην ασφάλεια των οδηγών, αυτός εξάλλου ήταν ο βασικός στόχος πίσω από την ανάπτυξη του EyeSight, καθώς η αποφυγή σύγκρουσης είναι ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνει κάποιος ασφαλής στο δρόμο.
Δύο κάμερες που λειτουργούν παρόμοια με τα ανθρώπινα μάτια...

Στερεοσκοπική Κάμερα

Αναγνώριση Στερεοσκοπικής Κάμερας

Αποφυγή Σύγκρουσης

Σύστημα Πέδησης Πριν τη Σύγκρουση (Pre-Collision Braking System)

Στον κίνδυνο μιας μετωπικής σύγκρουσης, προειδοποιεί τον οδηγό για τον κίνδυνο. Εάν δεν υπάρχει έλεγχος αποφυγής, ενεργοποιεί το φρένο για να μειώσει την ταχύτητα ή ενδεχομένως να σταματήσει αυτόματα. Εάν υπάρχει έλεγχος αποφυγής, ενεργοποιεί το φρένο στη μέγιστη δύναμη, πολύ γρήγορα, μαζί με την λειτουργία Πέδησης Προ-Σύγκρουσης.

Διαχείριση Γκαζιού*

Εάν ο οδηγός επιλέξει κατά λάθος να οδηγήσει προς τα εμπρός αντί να κάνει όπισθεν όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, και το σύστημα EyeSight ανιχνεύσει ένα αντικείμενο μπροστά από το αυτοκίνητο, η Διαχείριση Γκαζιού Προ-Σύγκρουσης εκπέμπει προειδοποίηση, αναβοσβήνει τη λυχνία και περιορίζει την απόδοση του κινητήρα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό να αποφύγει μετωπική σύγκρουση ή να μειώσει τη ζημιά.

* Το σύστημα μπορεί να μην ενεργοποιηθεί ανάλογα με το σχήμα ή την ορατότητα των τοίχων ή των αντικειμένων μπροστά από το αυτοκίνητο.

Αυτόματο Φρενάρισμα Οπισθοπορείας (RAB)

Όταν κινείστε με όπισθεν, τέσσερις αισθητήρες σόναρ στον πίσω προφυλακτήρα εντοπίζουν εμπόδια. Όταν εντοπιστεί πιθανή σύγκρουση, ο οδηγός ειδοποιείται. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί π.χ. φρενάροντας, εφαρμόζεται αυτόματα το φρένο για αποφυγή της σύγκρουσης ή για μείωση της ζημιάς από τη σύγκρουση.

Υποβοήθηση Οδήγησης

Προσαρμοζόμενο Cruise Control (Adaptive Cruise Control)*

Το EyeSight έχει μεταμορφώσει τη φιλοσοφία του παραδοσιακού cruise control. Οι στερεοσκοπικές κάμερες λειτουργούν από κοινού με τα συστήματα του κινητήρα, της μετάδοσης κίνησης και της πέδησης για να διασφαλίσουν ότι το αυτοκίνητο παραμένει σε μία καθορισμένη απόσταση πίσω από το προπορευόμενο αυτοκίνητο, ρυθμίζοντας την απόσταση. Το σύστημα είναι επίσης εξαιρετικά βολικό σε μακρινές διαδρομές ή ώρα αιχμής της κυκλοφορίας, ακόμη και στην κίνηση με σταμάτημα και ξεκίνημα.

* Το Adaptive Cruise Control είναι ένα σύστημα υποστήριξης της οδήγησης σχεδιασμένο για να κάνει ευκολότερη την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους ή σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Ο παραπάνω μηχανισμός μπορεί να μην λειτουργήσει όπως αναμένεται, ανάλογα με διάφορες συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων του δρόμου, του καιρού και του αυτοκινήτου. Το σύστημα αυτό δεν παρέχει στον οδηγό μία αυτόματη λειτουργία οδήγησης η οποία είναι ικανή να χειριστεί όλες τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Οι οδηγοί θα πρέπει να θυμούνται να μην ξεπερνούν τα όρια ταχύτητας. Η εμβέλεια του Προσαρμοζόμενου Cruise Control διαφέρει ανάλογα με τη χώρα.

Προειδοποίηση Πλευρικής Εκτροπής

Η κόπωση κατά την οδήγηση μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα ο οδηγός άθελά του να παρεκκλίνει μέσα στη λωρίδα του. Όταν το ανιχνεύσει αυτό και η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι περίπου 60 km/h ή περισσότερο, το σύστημα EyeSight προειδοποιεί τον οδηγό με ακουστική και ενδεικτική λυχνία για να τον βοηθήσει να παραμείνει στην πορεία του. Ο οδηγός θα προειδοποιηθεί επίσης εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι το αυτοκίνητο αρχίσει να παρεκκλίνει μέσα στην διπλανή λωρίδα όταν οδηγεί με ορισμένη ταχύτητα.

Προειδοποίηση Εκκίνησης Προπορευόμενου Οχήματος

Το EyeSight βοηθά τους οδηγούς να συμβαδίζουν με τη ροή της κυκλοφορίας εκπέμποντας ήχο και φως που αναβοσβήνει εάν το αυτοκίνητο μείνει ακίνητο ενώ το εμπρός αυτοκίνητο έχει απομακρυνθεί, η κυκλοφορία έχει αρχίσει να κινείται και πληρούνται άλλες προϋποθέσεις.

Active Lane Keep

Το Active Lane Keep είναι η λειτουργία που μειώνει σημαντικά την κόπωση του οδηγού. Όταν οδηγείτε σε αυτοκινητόδρομο η στερεοσκοπική κάμερα αναγνωρίζει και τις δύο πλευρές των λωρίδων οπότε υποβοηθά τον οδηγό να μην ξεφύγει από την λωρίδα του επεμβαίνοντας στο σύστημα διεύθυνσης.

Οθόνη EyeSight*

Μία οθόνη με LED που συνδέεται με το EyeSight προβάλλει τις ενδείξεις του στο κάτω μέρος του εμπρός παρμπρίζ. Έτσι ο οδηγός μπορεί να βλέπει την κατάσταση λειτουργίας και τις διάφορες προειδοποιήσεις του EyeSight με ασφάλεια και ευκρίνεια.

*Αυτό είναι ξεχωριστό από την ίδια τη λειτουργία EyeSight. Αυτή η τεχνολογία ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη σε ορισμένες χώρες και περιοχές. Ρωτήστε τον τοπικό σας διανομέα για αναλυτικές πληροφορίες.

Υποβοήθηση Οπτικού Πεδίου

Η Subaru δουλεύει με προηγμένες τεχνολογίες για να υλοποιεί την ελαχιστοποίηση των τυφλών σημείων, μια πιο ξεκάθαρη νυχτερινή ορατότητα και ένα βέλτιστο οπτικό πεδίο. Η ασφάλεια της Subaru στοχεύει στην πρόληψη του ατυχήματος και στην προσφορά απόλαυσης και σιγουριάς σε κάθε επιβάτη.

Σύστημα Ανίχνευσης Οπίσθιου Οχήματος (SRVD)

Ο αισθητήρας που βρίσκεται στο πίσω μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου ανιχνεύει οχήματα που πλησιάζουν από πίσω. Ο οδηγός προειδοποιείται για ένα όχημα που πλησιάζει από την ένδειξη LED στην επιφάνεια του καθρέφτη της πόρτας ή με ηχητική ένδειξη.

Πλαϊνή Κάμερα

Εικόνα από την κάμερα που βρίσκεται στον καθρέφτη της πόρτας του συνοδηγού εμφανίζεται στην οθόνη πολλαπλών λειτουργιών. Αυτό βοηθά τον οδηγό να ελέγξει την μπροστινή αριστερή πλευρά, η οποία συνήθως είναι "τυφλή".

Υποβοήθηση Μεγάλης Σκάλας Φώτων (High Beam Assist)

Μία κάμερα στο μπροστινό παρμπρίζ ανιχνεύει τον φωτισμό εμπρός και εναλλάσσει αυτόματα μεταξύ τους τη μεγάλη και μεσαία δέσμη για να εξασφαλίσει διαυγή και ασφαλή νυχτερινή ορατότητα.

Προβολείς με Απόκριση στην Διεύθυνση (SRH)

Οι προβολείς του αυτοκινήτου φωτίζουν τον δρόμο μπροστά αριστερά και δεξιά, με τους αντίστοιχους οπτικούς άξονές τους να ρυθμίζονται σε διαφορετικές γωνίες για την διασφάλιση καθαρής ορατότητας. Αυτό επιτρέπει σε ένα όχημα ή πεζό να είναι γρήγορα αναγνωρίσιμοι, βελτιώνοντας έτσι την ασφάλεια κατά την νυχτερινή οδήγηση.

Προειδοποίηση για κίνδυνο

Προειδοποίηση Έκτακτης Ανάγκης

Εάν εντοπιστεί φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης κατά την οδήγηση, τα φώτα κινδύνου (alarm) αναβοσβήνουν γρήγορα. Αυτό γίνεται για να ειδοποιηθούν οι άλλοι οδηγοί που σας ακολουθούν ώστε να αποφευχθούν συγκρούσεις πίσω.

Αποποίηση Ευθύνης

Ποτέ μην οδηγείτε το αυτοκίνητο βασιζόμενοι αποκλειστικά στο σύστημα που εξηγήθηκε παραπάνω. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί να βοηθά τον οδηγό στη λήψη αποφάσεων για τον δρόμο και για να μειώνει την πιθανότητα ατυχημάτων ή ζημιάς που οφείλονται στα ατυχήματα και στο άγχος του οδηγού. Δεν σχεδιάστηκε για να εμποδίζει τους οδηγούς να αμελούν να επικεντρώνονται στον δρόμο μπροστά οδηγώντας απρόσεκτα ή απερίσκεπτα, ούτε είχε σχεδιαστεί για να παρέχει υποβοήθηση της οδήγησης υπό κακές καιρικές συνθήκες ή συνθήκες κακής ορατότητας. Επίσης δεν σχεδιάστηκε για να εμποδίζει να συμβούν συγκρούσεις κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Οι οδηγοί είναι υπεύθυνοι να οδηγούν με ασφάλεια και πρέπει να συμμορφώνονται με όλους τους κανόνες και τους κανονισμούς της κυκλοφορίας, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το σύστημα. Οι οδηγοί θα πρέπει να φροντίζουν να οδηγούν με ασφάλεια και να διατηρούν ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο, να δίνουν προσοχή στον περιβάλλοντα χώρο και στις συνθήκες οδήγησης και να πατούν το πεντάλ των φρένων όταν είναι αναγκαίο ή να λαμβάνουν άλλα μέτρα για να διατηρούν ασφαλή απόσταση οδήγησης. Όταν ενεργοποιείται μία προειδοποίηση, οι οδηγοί θα πρέπει να δίνουν προσοχή στο τι είναι μπροστά από το αυτοκίνητο και στον περιβάλλοντα χώρο, να λειτουργούν το πεντάλ των φρένων και να εκτελούν άλλη ενέργεια εάν είναι αναγκαίο.

Υπάρχουν όρια στην απόδοση της αναγνώρισης και του ελέγχου του συστήματος επιπλέον της περιγραφής που παρέχεται εδώ. Οι οδηγοί θα πρέπει να φροντίσουν να διαβάσουν το βιβλίο οδηγιών χρήσης για την καθεμία λειτουργία πριν χρησιμοποιήσουν το σύστημα και να το χρησιμοποιούν πάντοτε σωστά. Η ακατάλληλη χρήση μπορεί να οδηγήσει σε αποτυχία απόδοσης του ελέγχου, το οποίο θα μπορούσε να προκαλέσει ένα ατύχημα.

Αυτά τα βίντεο προορίζονται για σκοπούς απεικόνισης μόνο και ενδέχεται να διαφέρουν από τις πραγματικές προδιαγραφές.

Εάν υπάρχουν ασυμφωνίες μεταξύ αυτών των περιγραφών (συμπεριλαμβανομένων και των βίντεο) και της περιγραφής που παρέχεται στο βιβλίο οδηγιών χρήσης, η περιγραφή στο βιβλίο οδηγιών χρήσης θα υπερισχύει.